Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-02-08 16:36:26 följande:
    Nu får du ringa å se till å bli ordentlgt undersökt.
    Hihi, ja jag ska göra det, men inte i helgen. Utan det blir nog mer på måndag tror jag. Om jag inte får jätteont i öronen i helgen. Det är så himla typiskt. Alltid är det nåt när mina föräldrar kommer.
  • Starlet1
    copernicus skrev 2008-02-08 19:08:12 följande:
    prova vattenpaketen jag skrev till dej förut. Det funkar faktiskt!
    Ja, vad var det igen. Kan du inte skicka det igen. För nu har jag jätteont.
    Fast inte ondare än att en Panodil tar bort det värsta.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-08 21:25:42 följande:
    Jag sitter här å kollar runt lite.. :)   Jag och Ylva planerar en tripp till Karlstad... :)  Barnmässan.. :)
    Nån mer som vill med?

Copernicus: tack för tipset. Ska ta och testa, men inte förrän imorgon. Är så trött just nu.
  • Starlet1
    Susstuss skrev 2008-02-08 21:32:43 följande:
    Halloj på er!Såg lite fina prydnadsstenar att ha i ett fönster, är det någon som har en aning om vart man kan köpa dom? Hon som hade bilden hade köpt i en lokal butik, ingen på nätet tyvärr.
    Önskehuset har jättefina. Och i Sågmyra har den där barnklädesbutiken också. Visst är dom fina?
  • Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-02-08 21:34:00 följande:
    Önskehuset har jättefina. Och i Sågmyra har den där barnklädesbutiken också. Visst är dom fina?
    Eller om det heter Önskehuset. Blir så osäker. Ligger bredvid Café Caal.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-02-08 22:18:30 följande:
    vore skoj,när? åker ni över dan? med eller utan barn?
    Jag kommer inte ha med mig Adam. Och vi tänker nog stanna 2 nätter.
  • Starlet1

Michaela: Om vi bokar snart så kanske vi kan få ett dubbelrum för 400 kr per natt/rum. Det är Ibis och inte jättestora rum, men billigt.

• Starlet1
    tejp skrev 2008-02-09 17:05:08 följande:
    Hampus fick ju nån släng och kräktes bara en gång, hoppas det är en sån lindrig form xander också har fått!!
    Adam hade ju också så, att bara kräkas en gång och sen var det bra. Det kan ju ha varit magsjuka, man vet ju aldrig. Hoppas det är nåt sånt.
  • Starlet1

Jag har så djävla ont i öronen, men vägrar åka till akuten. Ringer VC imorgon. Har kört med varma påsar på öronen och det lättar litegrann.

Vi har varit på babysim nu på morgonen. Det var kul. Men stackars Adam fick jag väcka kl 8, han är så trött då så, stackarn.

Min systerdotter badade med oss och mamma och min andra systerdotter satt och tittade på. Skit var att jag inte hade laddat videokameran, annars hade det ju varit perfekt idag när vi hade kameramän med oss Skrikandes

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)