• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Har föresten shoppat lite 5 myror i dag...  Grön/vit randiga linnen å gröna shorts...  Malva var jätte fin i sitt set men Havanna fick jag inte prova på...

Nu ska jag strax å jobba..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha

Jaha. då var det vår tur.. VATTKOPPOR....  än så länge är det rätt lugnt..

• Martha
    Michaela83 skrev 2008-04-10 08:35:38 följande:
    gaaah, vad ska man hitta på idag då? Vad ska ni andra göra? Skulle vilja shoppa upp mina presentkort på önskehuset, men drygt att åka in bara för det..
    Här blev det då inte svårt å hitta på vad man ska göra..  Blir å vara hemma nu i några dagar /veckor.. *sucka*   Det enda som är bra är att jag ju inte har några pengar...
  • Martha
    smarties skrev 2008-04-10 09:29:07 följande:
    Hm, jaha? Fick samtal från pappa, syrran har åkt in akut inatt med våldsamma kräkningar som inte slutade och blodsocker som var nere i botten (hon är diabetiker)Mysko..bara hon inte smittat oss med något liknande, kräkningar som inte vill sluta lät jobbigt.. :P
    Du har inte funderat på om det är ni som smittat henne då? med peppes och max kräkningar och moas konstiga bajsningar`? Ibland blir det ju en annan reaktion för en del...
  • Martha
    tejp skrev 2008-04-10 10:41:44 följande:
    Spelar inte nån roll vad du säger, jag skulle INTE träffa er. Låter inte som en slump att tre av fyra i eran familj har kräkts eller haft diarré. Det måste ju iallafall ha varit ett himla sammanträffande att ni blev "dåliga" så samtidigt och ingen av er har magsjuka.Hoppas att din syster kryar på sig nu! Fy va hemskt att ligga isolerad
    Håller nog med dej.... Låter lite för otroligt att alla varit dåliga på olika vis å det inte har nått med varandra å göra... Hoppas bara ni slipper bli så dåliga som din syster i varje fall och att allt är över nu
  • Martha

föresten.. appropå basilusker... ringde till Charlies nyss å hörde om bollarna...  Är nämligen lite nyfiken på hur ofta de´tvättar dom...  hon sa att Vi har beställt???! ett medel som man ska ha på dom.... Okej tänkte jag då har ni inte gjort ren dom nångång alltså?? fast det sa jag inte.. och så sa hon att det skulle göras en gång i veckan...

• Martha
    Michaela83 skrev 2008-04-10 10:49:09 följande:
    jag vill ha PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är sååå sugen... eller på bakad potatis. Eller på kladdkaka.. eller på våffelsmet!!! Vad som helst, utom nutrilette drink.
    Våffelsmet kan du väl inte äta??? det är ju inte så vidare gott
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-04-10 10:54:12 följande:
    ååååhh.. supergott! *mmm*
    Näää blääk.. fast våfflor är gott... brända med smör på.... ;)
  • Martha
    tejp skrev 2008-04-10 11:00:41 följande:
    Det lät ju jättenyttigt verkligen Smör alltså Du kanske skulle ta å sno ihop en kladdkaka så kan jag å mickis komma å hälsa på dig
    hihi ja kanske det..   :)
  • Martha

Ringde en karl på min bilstol som jag satt ut på blocket..  han lät intresserad så jag hoppas han återkommer... 

Måste byta ut den ena stolen så jag kan ha bägge i baksätet (en i mitten) Så hoppas jag får lite pengar så jag kan åka å shoppa en sån snart.. :)

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)