-
Inga freebies alls? :)znoozan skrev 2008-04-04 16:38:12 följande:Grattis på födelsedagen Adam Nu har vi varit på barnmässan,köpte bara en villervallamössa,trodde det skulle finnas mer kläder att shoppa ju inget i Isacs strl av det jag ville ha.-men det finns ju webshopar
-
Vilken snål mässa... :)znoozan skrev 2008-04-04 17:03:21 följande:näää isac fick en liten nalle av hon som sålde villervalla,annars nada!
Man ska få massa freebies av företagen så man handlar hos dom tycker jag.. :) -
Hm, kul mässa. Fick massssa saker. :)
Moa fick en nalle o ett lamm, o massa provgrejor, mycket bra..o gud vad godis man kunde äta om man ville.. (jag ska floota ikväll, stod emot!)
Köpte dock bara en Villervalla mössa åt henne, var ju bara för sött.
Måste ju säga att Tejp´s Moses har dom brunaste ögon jag sett... :)
-
Jag fick en massa salvor, reflexer, en nappflaska, såpbubblor etc.. :)znoozan skrev 2008-04-05 12:28:20 följande:vad fick man för provgrejor? igår fick man ju inget
-
Får gärna vara ännu större nästa år..o att jag har stora plånboken med mig..
-
Nu ska vi ge oss ut på våran barnfria kväll, middag på Tzatziki, sen bio med godis och popcorn (har dietat hela veckan så jag ska få flotta nu), hur skönt som helst!
Svärisarna passar barnen här hemma, och när vi kommer hem sover dom..hoppas jag ;)
Ha det göttans ikväll tjejer :)
-
Jag kan säga en sak. Fy fasen vad skönt det är att gå ut, äta, se på rolig film o komma hem till sovande barn..hihi :)
Nu återstår bara hänga tvätt o sen kan man slappa resten av kvällen.
Skönt att filmen började halv sju, är ju gäspig redan nu :D
-
Superheromovie, av dom som gjorde Scary Movie, totalt apkass och jätteunderhållande, perfekt för att koppla av till.. :Dznoozan skrev 2008-04-05 21:53:50 följande:vad såg ni för film då?
-
Ja, den var underhållande. :)znoozan skrev 2008-04-05 22:04:40 följande:Aha,kanske nåt för mig och sambon då,vi har funderat på att hitta på nåt själva-det är "bara" 2 år sen sist!
Det är ju så otroligt skönt o bara kunna komma ut så där, även om det händer väldigt sällan..gud vad man njuter.. :) -
Ni som har Byggare Bob fans hemma, Byggare Bob kommer till Kupolen snart igen :)
Har även en scenshow denna gång!
www.kupolen.nu/Steenstrom2/templates/page.aspx