• tejp

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Grattis Jonathan!

Hah, tänk att man fick vara först! *nöjd*

Har du tänkt på att det bara är du å jag Jenny som hakar här nattetid

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    smarties skrev 2008-02-27 16:16:55 följande:
    Man får nog extra hjärnceller när man är mamma tror jag.jag har stört mig på kablarna till nätet hela mitt liv tror jag. Idag löste jag det. Frystejp! :DUngarna kan åka över det hur dom vill, o jag behövde bara lägga en matta över så slapp jag se det tejpade på golvet. :) *nöjd*
    TEJP är bra till ALLT!! Flört
  • tejp
    lindi skrev 2008-02-27 22:23:30 följande:
    ja de har tomelila klädslarna kvar, finns så många snygga där o välja på!vi ska sänka garnderoben lite så sängen får plats ovanför, de har inte så stora rum så det gäller att ta vara på alla utrymmen som finns. blev inspirerad av karin myrenbergs sons säng som de visade förut i  family living om de är någon som sett den, den har varit med ett par gånger. den är ovan på ett par fasta garderober och det är ett utsågat batmanmärke som utsida på sängen. lite svårt att förklara. hiihi
    Hihi Tuva Li blir väl jätteglad om hon får en batman säng va? Ska du göra en prinsesskrona eller nått du?

Finns så mkt fint man kan göra och inreda, men barnen är så riviga nu så det känns som det får vänta här
  • tejp
    lindi skrev 2008-02-27 22:42:44 följande:
    haha jag prinsesskronor skulle vara popis här! hon säger ju själv helt allvarligt att hon är en prinsessa fast hon får nog nöja sig med något mer tidlöst som cirklar eller nåt sånt som också är lätt att få till så hennes mamma sliper slita sitt hår mer än hon redan gör. jag är ju trots allt också en prinsessa *släktdrag*
    Haha du kanske också borde ha en prinsessäng då! Det ska nog jag begära när J kommer hem Han är rätt trött på mina krav att saker ska byggas numer
  • tejp

hejhopp!
    Uppe med tuppen här, nästan iaf Är så sjukt trött! Ru har feber och har sovit uselt! Hoppas få lägga mig en stund sen när Jacob vaknar.

Dagens planer är inga alls. Är för trött för allt.

Ni andra?

Grattis Nedina på 27årsdagen!

• tejp

Hörru nirna, ska din unge bara fylla år vart 4år eller?
    Grattis på namnsdan föresten, du får bortse från att dom glömde H:et i almanackan

• tejp
    Nirnaeth skrev 2008-02-28 13:06:24 följande:
    Hehe tack tack Men den där snigeln lär ju inte dyka upp förräns om minst två veckor! Jag vill verkligen föda i morgon känner jag, nu är jag helt tillfreds med den tanken. Så alltså kommer inget att hända i morgon heller!Har gjort en väggmålning i ena badrummet nu, det var lite drygare än jag trodde från början. hade god lust att ge upp, men har man tagit Fan i båten då får man ro!Kunde ju inte lämna det halvfärdigt, för då kommer min käre sambo att flyga i taket..och jag har ingen lust att köpa ny våtrumsfärg för att måla över hela väggen sen.
    Bild?! Lät onekligen som nått man vill se! Skulle aldrig våga måla när Jacob är borta, haha!!

Det vore ju skoj om du varierade dig lite, du är ju inte tvungen att gå absolut så länge det går
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-02-28 13:14:13 följande:
    hehe, ska ta en bild sen när det är helt färdigt. Måste måla en vända till, för det vita lyser igenom det svarta än. Xander får ta ett bad i det badrummet idag, så hinner jag måla färdigt innan Thomas kommer. Han är inte informerad alls om mina planer, och vet inget om någon väggmålning. Surprise honey!!
    Du kanske kan göra en liten videosnutt när han kommer in i badrummet då!
  • tejp

halloj!

Å här sover bebisen iaf Dom andra är vakna å spelar. Rufus lär ju få leka lite medans han är feberfri Va gör alla en kväll som denna då?

• tejp
    znoozan skrev 2008-02-28 21:54:19 följande:
    hoppas att tvätten ska hänga sig själv och surfar själv då?
    Om den gör det så kan du ju komma hit å dressera min

Jag ligger i sängen å glor på datorn, väntar på att du ska uppdatera din blogg, men det lär väl inte hända före tolvslaget?!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)