-
Blir ju en färre för Smarties att bjuda hem på kakanMamma Heather skrev 2008-04-09 14:56:58 följande:Jag heller ta äppelkaka över chokladkaka (jag älskar choklad, don't get me wrong..). Jag älskar smaken av äppel med kanel, farin socker... o sen va gott det är med frastäcke på.. o sen kall vaniljvisp när den (kakan) är varm! Oh så gott det var!!!
-
Jag också, har fått plocka ut ännu mer pengar från sparkontotMartha skrev 2008-04-09 15:07:47 följande:Jooo det tycker jag.. gärna efter nästa tisdag.. är rätt fattig nu.. :(
-
Ja, nu tror jag inte att Smarties kommer bjuda hem nån av oss på kakan Det var ett litet skämt jag dristade mig till.Mamma Heather skrev 2008-04-09 16:08:16 följande:Jag går inte så ofta på denna trådens fikar. Jag ser ni när vi är på ÖF (om det är Myran eller Fenix)... annars är det det enda gång jag ser flera av dom som är aktiv i denna tråd.
Tror jag har sett dig på Fenix en gång, och vi fikar inte så mycket utanför den här tråden, men följ med du om det blir av med nån fika nån gång. -
Och jag köpte blåvitt linne och blå shorts och en orange t-shirtMartha skrev 2008-04-09 16:37:12 följande:Har föresten shoppat lite 5 myror i dag... Grön/vit randiga linnen å gröna shorts... Malva var jätte fin i sitt set men Havanna fick jag inte prova på...Nu ska jag strax å jobba..
-
Mäh, kom hem nu och ville se slutet på Greys, men då var det hockey minsann. Jaja, vad är väl en bal på slottet?
-
Jodå, visst sköter sig Adam när jag surfar. Han rör inte datorn, sitter bara och leker för sig själv . Eller hur var det nu? Nä jag surfar mest när han sover. Han orkar inte med att jag sitter med datorn i knät. Han ska skriva han också. Ni kommer väl ihåg när han vände min bildskärmtejp skrev 2008-04-09 22:02:16 följande:Hallå!Å känns knappt som man är med i gänget här längre... Hur har ni tid att sitta här å prata så mycket? Sköter sig era barn när ni är vid datorn???!Här är det full passning hela tiden. Moses är vild som...ja en vilde! Och har jag datorn i knät så ska han promt stå och slå den, göra nya inställningar eller stänga av. Teknisk bebis!Jag fikar supergärna nästa vecka, bara alla är magsjukefria Orkar inte med mer sjukdomar nu! Går hellre UPP i vikt än å få magsjuka! Var på ikea igår och åt en cheesecake med passionsfrukt och den var gudomlig!! Ni måste testa om ni är till ikea nått nu! Den står ovanför kladdkakan så det var ett hårt val!
Jag vill också fika, men kan bara mån-ons, det är dom dagar då jag börjar jobba kl 16. -
Haha, ja jag dammsuger varje dag, och stänger dörren till hallen, men han hittar ändå småsten att tugga på.tejp skrev 2008-04-09 22:10:13 följande:Allvarligt talat så känns det rätt skönt å höra! Känner mig verkligen urtråkig som inte hinner sitta alls längre, och varje gång jag kikar in i tråden så är det bara att konstatera att det inte är idé ens att läsa ikapp. Men äta småstensperioden går ju över den med...
-
Godmorgon.
Vi för alltid: hoppas det går bra m jobbet idag för din sambo.
Minimie: Hoppas du får nåt svar på vad det kan vara för nåt. Men växtvärken och ligamenten kan göra jätteont, och det blir inte bättre m andra barnet.
Vi har i alla fall fått tag i bvc idag, på första försöket. Så nu har vi en ny tid om 2 veckor. Han ska ju få sin andra spruta Prevanar också, och då måste han ju vara pigg först.
Ska nog till IKea idag, tror det i alla fall. Skulle vilja hitta på nåt.
-
Jag behöver också våffeljärn!!! Har aldrig haft nåt. Men jag vill ha ett gammalt, inte ett sånt där nytt. Hoppas på att få ta över svärfarsMamma Heather skrev 2008-04-10 11:30:56 följande:Jag behöver köpa en våffeljärn, jag vill göra våfflor! Älskar dom mer än mina kära Amerikanska pannkakor... Våffel med vispgrädde och jordgubbar... eller våffel med en smörklick och mapel syrup!
Jag tycker inte man kan jämföra amerikanska och svenska pannkakor. Jag håller med amerikanerna om att dom svenska är crepes. Men dom är lika goda båda två tycker jag, fast våfflor är godast. -
Var på IKEA idag. Jag och Adam var och åt. Jag kotlettrad och han pannkaka. Adam äter knappt ingenting längre, förutom macka och välling, och så pannkaka. Det är det enda jag får i honom, men jag försöker ju få i honom annat.
Men nu när vi var på IKEA så köpte jag pannkaka så att han skulle äta nåt. Ingen grädde och sylt till. Då hör jag tanten bakom säga till sitt sällskap "Pannkaka köpte jag aldrig till mina barn, skulle inte falla mig in, det är bara slött".
Nu kom jag mig inte för att vända mig om och säga nåt, men jag har funderat på det där. Varför säger man sådär så den som det berör hör. Jag menar, hon vet ju ingenting om Adam. Jag är bara glad att han äter nåt. Blir lite ledsen faktiskt.