Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Tror ni inte Adam hade feber nu när vi kom hem. 38,3, inte så mycket jag vet, men ändå. Blir så matt. Håll tummarna för att det är tänder på G.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-04-01 14:36:09 följande:
    Hejhej... Har varit å vägt å mätt Malva nu.. 11750g blev det i dag.. Funderar lite på hur vida det är bra eller dåligt..  Hon har nämligen vägt först 11250g vid 10 mån och sen 11135g vid 11månader.... Men det är ju ändå 650 upp så... Hmm..  78 lång var hon oxå.. :)  Å arg som ett bi blev hon när hon fick sprutan.
    Det är väl en bra ökning eller? Ligger hon bra på kurvan? Adam brukar inte öka mer än 500 gram på 1 månad.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-04-01 14:39:11 följande:
    Ah men shit, jag som började min CK idag..ren kur. Och så kommer jag på, jag och Peppe är barnlediga för första gången på BRA länge på lördag o skulle ut o äta mat o se på bio.Suck.Jaha, får köra en diet resten av veckan o börja CK nästa vecka då.
    Så vart det för mig när jag körde CK, fick barnvakt och så vart vi på bio och åt.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-04-01 14:47:47 följande:
    Det är SÅ typiskt. :)nej, får sätta igång med rena kuren på måndag, o köra nyttigt hela veckan, synda på lördag och sen ta tjuren vid hornen veckan efter. :)
    Ja, jag kör på måndag, då min familj åkt hem igen.
  • Starlet1
    badthing skrev 2008-04-01 14:47:49 följande:
    Fy, hur jag ser ut i ansiktet! Dumma eksem. Är torr som en skabbräv! Man törs ju knappt gå ut. Suck, vad jobbigt. Alltid ska det vara något.
    Har du testat Aloe Vera. Sen jag började med det i ansiktet så har jag i och för sig fått en finne, hihi, men resten är jättefint. Eksemen är nästan helt väck.
  • Starlet1

Lindi: Adam har 6 tänder, och två är på G, men inte så jättemycket tycker jag ändå. Fast Adam brukar ha det jättebesvärligt med tänderna. Feber och rinnig näsa och sånt. Men nu är svärfar också rosslig, så jag vet inte. Adam ligger ute och sover och hostar och har sig.

• Starlet1
    lindi skrev 2008-04-01 15:13:28 följande:
    *suck* tuva har kräkts två ggr på dan nu o jag mådde illa på fm. när ska vi få bli friska igen egentligen o ja som ska bort med jobbet o jobba en vecka from lör. då vill jag vara frisk o pigg!!!!
    Men gud vad drygt. Och magsjuka som är så jobbigt. Hoppas verkligen ni får bli friska nu.
  • Starlet1

Blä, tittade bort några sekunder och då hör jag hur han är vid kakelugnen, tittar dit och då har han öppnat bägge luckorna och sitter och leker m askan Skrikandes. Hela ungen var full m dam och aska. Sprang in med honom till svågern och nu har jag dammsugit. Men stackars Adam blev lite rädd han jag skrek till hans namn. Brukar ju aldrig göra det. Lillgubben då. Men nu måste vi komma på ett bra sätt att låsa till kakelugnen också. Klart han var tvungen att hitta nåt nytt ställe eftersom vi låst till alla dom andra roliga ställena.

• Starlet1
    lindi skrev 2008-04-01 18:46:16 följande:
    haha a de gäller ju att hålla mamma sysselsatt!love fick också  uppluckan en gång o såg ut so en sotare i ansiktet, en riktigt söt sådan så man nästan inte ens kunde bli arg
    Ja, det är ju lite svårt att bli det. Nu har svågern satt dit en sladd så nu kommer han inte in där heller
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-04-01 20:02:39 följande:
    Säger åt karln o blunda o sträcka fram handen.Lägger dit mitt gamla test.Ser hur ansiktet blir vitt, han kollar och säger sakta "Inte en till va..."Man såg nästan hjärtat hoppa ur kroppen :DHahahaa!
    hahaha, gud vilket roligt skämt!!!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)