Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Tror ni inte Adam hade feber nu när vi kom hem. 38,3, inte så mycket jag vet, men ändå. Blir så matt. Håll tummarna för att det är tänder på G.
Tror ni inte Adam hade feber nu när vi kom hem. 38,3, inte så mycket jag vet, men ändå. Blir så matt. Håll tummarna för att det är tänder på G.
Lindi: Adam har 6 tänder, och två är på G, men inte så jättemycket tycker jag ändå. Fast Adam brukar ha det jättebesvärligt med tänderna. Feber och rinnig näsa och sånt. Men nu är svärfar också rosslig, så jag vet inte. Adam ligger ute och sover och hostar och har sig.
Blä, tittade bort några sekunder och då hör jag hur han är vid kakelugnen, tittar dit och då har han öppnat bägge luckorna och sitter och leker m askan . Hela ungen var full m dam och aska. Sprang in med honom till svågern och nu har jag dammsugit. Men stackars Adam blev lite rädd han jag skrek till hans namn. Brukar ju aldrig göra det. Lillgubben då. Men nu måste vi komma på ett bra sätt att låsa till kakelugnen också. Klart han var tvungen att hitta nåt nytt ställe eftersom vi låst till alla dom andra roliga ställena.