-
Hehe man måste väl få vänta på den oavsett Den borde allt masa sig ut! Läs lite högre upp, hennes helgplaner var ju att föda barn!smarties skrev 2008-02-22 22:51:26 följande:Väldans vad alla väntar..har hon åkt in? *viskar lite försynt* syns jag inte? :)
-
Va har ni för lördagsplaner idag då?
Nirna ska ju föda barn! Men ni andra?
Vi firar 9år idag, jag och jacob!
jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan
Måste ju nästan fira lite ikväll också
-
god morgon!! Är det här iaf. Vi vaknade kl.9.30
Nu håller Moses på att riva ner alla saker i facket vid sängen, biter i väckarklockan osv.
Ska till svärisarna på lunch om ett tag! Har alla haft en bra helg?
Mickis, mår du bättre?
-
Tack för alla grattis föresten!!
-
Lucas slutade sova middag när han var strax innan 2år, och Rufus sov ända till 3år. Det är ju jätteolika, men nu skulle jag aldrig låta dom sova middag då blir man uppe hela natten
Blev inte just nått fira av igår Fick iaf blommor och kärlek fast kärlek får man väl varje dag
har varit hos svärisarna idag vi.
Smarties, det är väl inte mkt att göra om garderoberna sitter fast, för då är ju risken stor att det inte finns nån matta/golv under.
-
jag använder galltvål eller diskmedel, men jag vet inte om det funkar på sånna fläckar. Känns som du borde använda nått miljöfarligare för att få bort bläckznoozan skrev 2008-02-25 23:18:02 följande:nån som är bra på fläckborttagning? Isac ritade på linnet igår med röd (bläck?) penna
-
hejhej!
å nu börjar det bli sådär tyst i tråden igen! Måste väl göra ett litet ryck jag Är så dålig på att skriva, blir mest att man hastar in och läser
Idag ska vi hem till Lena, de ska bli trevligt! Va gör ni andra? Är alla friska igen nu?
Bara alla sjukor är över så måste vi luncha på café caal, jag är så sugen på tacosallad!
-
Å era stackare! Läste din blogg precis! Ni har varit sjuka mkt i vinter väl?supervejron skrev 2008-02-26 12:53:25 följande:hello brudar.jag kommer att gå ner i arbetstid från och med 10 mars så då är jag ledig varje torsdag så gärna en lunch då så jag kan få följa med.=)))hoppas att allt är bra med er här.Själv har jag halsfluss och öronvärk.Maken ligger med feber.Nova käkar pencillin för öron och hals och skaysan har precis blivit frisk.Usch nu vill vi ha vår och sommar.=)
Vill också ha vår och sommar!!
Smarties, jag funderar också på dollarstore Finns mkt skoj där, fast jag har en tendens att förköpa mig på massa onödigt rat där -
du får återkomma med vad du shoppat sen!smarties skrev 2008-02-26 13:06:25 följande:Ja det är livsfarligt o gå där, man hittar alltid något man "bara måste köpa". :DMisstänker att jag kommer köpa gardiner också, för dom hade barngardiner nu =/
Vi ska ut i finvädret nu vi Snö å elände... -
halloj!
Å har alla varit på dollar idag? Inte jag dock, vi åkte till Leni istället och blev där hela eftermiddagen
Måste nästan rota fram det där dollarbladet å kolla i.Tyckte en tavla med Eiffeltornet var fin, men har ingenstans att ha någon