Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-02-02 19:30:42 följande:
    Ylva hur mår adam??? å hur blev håret??
    Adam har nu 37,9 och sover. Han somnade utan napp idag, och det betyder att han är jättetäppt. Ska fortsätta med det sen framöver. Få se hur natten blir. Han har varit aktiv men hängig om du förstår.

Håret blev bra till slut Men ett tag trodde jag att det skulle bli brunt. Men det är lite blont sådär. Det syns inte jätteväl att jag gjort nåt, precis så som jag vill ha det. Bara få bort utväxten och få lite liv i håret.
  • Starlet1

Har varit på bröllopsmässa idag. Det var ju inte så mycket precis. Ganska glest tycker jag om jag ska vara helt ärlig. Men rätt kul ändå.

För många år sen trillade vi in på bröllopsmässa i Stockholm. Den var enorm, men det var jätteroligt.

Det är ju lite då och då. Ett tips till er som tycker om mässor, och ev ska gifta sig.

• Starlet1
    smarties skrev 2008-02-03 19:48:50 följande:
    Ja rätt skoj, men för lite freebies och utställare! Och vad sjutton var den där soppan, smakade du på den? Kokos och lime? *funderar*Om du hör något om den där i Sthlm, och den är innan augusti,,hojta :D
    Nä, soppan missade vi. Men det lät inte så gott. Ja det var alldeles för lite utställare och freebies, det håller jag med om.

Ska hålla ögon och öron öppna ang bröllopsmässan i Stockholm.
  • Starlet1

Adam vaknade vid midnatt igår och var nästan otröstlig. Men efter lite panodil så somnade han om en halvtimme senare och sov till 6, efter välling och lite gymnastik så somnade han om och sov till kl 9 imorse, sköönt.

Nu ligger han i vagnen ute och sover. Vi har varit på BVC idag och vägt och mätt. Han är 71,5 lång och väger nu 8730 gram. Vikten var precis enl kurvan, längden var också enl kurvan men lite neråt.

Skönt att han ökar i vikt nu.

• Starlet1

Jaha, då fattar jag. Det är IDAG man får äta semla. Men jag är ensam hemma och på CK så jag väntar till helgen då mina föräldrar är här och Göte kommit hem. Men gud vad gott det är!!!

• Starlet1

www.extrafilm.se/tv3

Där kan man få 30 bilder framkallade gratis. MEN pappret är inte så bra. Rätt dålig kvalite, tunna liksom. Men dom är gratis

• Starlet1
    smarties skrev 2008-02-05 15:10:33 följande:
    Hm, ni som har koll.Lådor, typ stora papplådor med lock, var? Mer än IKEA?Får ju aldrig komma till IKEA.. :P

Hur stora? Åhléns hade förut, men kan ju vara lite dyra ibland. ICA Maxi har också haft. Coop kanske?

Märkligt med bilderna. Har ni fått nåt svar på hur det kunde hända?

• Starlet1
    smarties skrev 2008-02-05 16:33:19 följande:
    Åhlens var lite för dyra, men fina. Jag vill ha massor till ett lågt pris..dumma IKEA som inte vill komma hit! :)Ja, knepigt med bilderna eller hur? Vi heter helt olika också, har dom gått efter Borlänge bara..Näe, konstigt..vem som helst kunde ju ha fått dom, men dom kom till våra vänner--helt galet :)Jag ska ta och maila kundservice o höra. Kanske man kan få lite plåster på såren :)
    Ja, det tycker jag ju verkligen att ni borde få. Jättemärkligt.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)