-
Har aldrig hört talas om?smarties skrev 2008-02-01 20:28:20 följande:Ni med 2-3åringar på dagis, har ni talgrupper..? Såg att dom börjat med det på Östermalmsgården, men tydligen får inte 3timmarsbarnen vara med på det? :P
-
Tyckte det verkade jätte skoj med barnmässa.. Har dessutom aldrig varit i Karlstad heller..
-
Gomorron......
Har oxå en knölbebis.... hon vaknade i går när vi kollade på film å sen kunde hon bara inte somna om.. *sucka* vet inte hur länge vi låg å försökte.... till slut orkade jag inte så jag gick upp å gjorde en flaska.. hon åt dock inte så mycket men lite i varje fall.. Och till slut somnade hon... å sen dess har hon sovit jätte bra i varje fall..
-
Ylva hur mår adam??? å hur blev håret??
-
Finns det inte en liiten lokal oxå? där allting höll till? det kanske är där?znoozan skrev 2008-02-02 22:24:47 följande:skumt,stod ju i BT förra veckan (?) att det skulle öppna i början på februari! eller dem kanske ska köra båda delarna?
-
Tror ni man kan ladda upp kort från sambons mailadress oxå på det där erbjudandet i andra tråden eller får man bannor då?
-
synd i sånt fall... för det hade ju varit bra.. :)znoozan skrev 2008-02-02 23:31:11 följande:tror som smarties,det går nog på hemadressen! skulle oxå framkalla där men det står att mitt lösenord innehåller för få tecken men jag har fler än man måste
Onoff har 50 gratis tills midnatt -
Mmm ska nog skicka på mamma...smarties skrev 2008-02-02 23:32:31 följande:Skicka till svärisarna eller nåt sånt =D
onoffs var tills i morron kom jag på för visst är det 2a i dag? -
gaaah... bara för jag laddar kort verkar uppkopplingen å strula..
-
NÄR visas avdraget på de där 100korten??? Laddade ju upp i går men det blev aldrig nått avdrag???