• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-13 11:42:14 följande:
    men DOH, jag är BLIND.Adela. FINT namn :)
    hihi tänkte att du kommer väl på det.. orkade inte komentera.. Fast jag är osäker på om det är Adela eller Adelia.. det var Michaela som ringde mej..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha

Nån som vet vilka öppet tider loppisen har?

• Martha

Gaaahh... Skulle byta blöja på tjejjerna nu för vi skulle gå ut..  Har inte bytt på Havanna sen vi hämtade på dagis.. Å gissa om jag blir förvånad när hon har SAMMA blöja som när hon gick till dagis i morse.. Hon har alltså haft den där sen före klockan 09 i morse

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-13 17:07:25 följande:
    Tror jag ska ta före och efter bilder på huset också nu när vi kommer igång i vår. Ska bli så himla kul. Men som sagt, jag måste hålla priset nere så mycket jag bara kan, för då får jag göra mer.Vi köper ju inte huset, utan vi hyr det, så det är att klassa som hyresrätt även om det är av svärfar vi hyr. Vi kan inte göra precis vadsomhelst än.
    Du kan väl blogga om det. vore sååå skoj!!
  • Martha
    tejp skrev 2008-03-13 16:03:43 följande:
    Dom kanske sparar pengar på ert dagis Nej men allvarligt, det var riktigt dåligt!Här är vi sjuka ff. Så trist, tråkigt blääää.Ylva vet hur du har det, är inte kul med sjuka barn! Är inget som direkt duger här. Varför kan man inte få vara frisk, är det så mkt begärt?!
    Jag ringde å frågade om det hänt nått under dagen eftersom de inte bytt.. Dock var det Carine som svarade å hon hade börjat sent så hon visste inte. dock sa hon att det var lite dåligt med personal men det tycker jag inte är ett giltigt skäl så..  Får höra i morron bitti varför.  Tycker inte heller man kan säga att blöjan var torr...  för det tror jag lixom inte den är vid lunch.. 
  • Martha

Guuud vilket liv det var inne på leklandet.. Vi var in å kikade där en sväng, ville se hur det såg ut..

• Martha
    O Hanna O skrev 2008-03-13 18:44:42 följande:
    tyärr brukar de ha en tendens att klara sig!!Jaja...hoppas allt är bra har vårstädat köket idag medans Snöflingorna föll;) Skönt att ha det gjort...ocjh i år hade kjag inte värkar samtidigt iaf!
    Skönt å ha avklart.. Jag borde putsa fönster..  Hej föresten å välkommen hit!!
  • Martha

Ursh va jag tycker det är jobbigt å se den där helikoptern i sjukhuset...  Även fast den borde ge positiva vibbar så är det så jobbigt.

• Martha
    badthing skrev 2008-03-13 20:15:05 följande:
    Hej allihopa!Kan väl lika gärna hoppa in här jag med, när jag läst tråden ett tag. Gud vilka hemska folk det finns! Snuskgubbar som försöker få med sig småbarn, både tjejer o pojkar. Vidrigt, rent ut sagt! Hoppas han åker fast.
    Hejhej.. Välkommen hit..  :)
  • Martha
    badthing skrev 2008-03-13 22:46:32 följande:
    Tack så mycket! Tänkte att man måste väl skriva lite när man "favoritat" tråden ett tag.
    Hihi ja det tycker vi..  Om du vill får du gärna presentera dej lite (lika du Hanna) roligt å veta lite mer än bara det man kan läsa i era pres.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)