Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-12 08:59:54 följande:
    Vi hade en v40 i ett par månader.. men vi böt eftersom bagageutrymmet var alltför klent.
    Ja, han var tveksam till det också! Då ska jag framföra det. :)
    Nirnaeth skrev 2008-03-12 09:17:38 följande:
    Smarties - En bra trygg bil, med gott om utrymme. VW Passat! Den var verkligen enorm där bak! Och dom flesta har AC, vi lyckades få tag på typ det enda exet utan! Hade den haft AC hade vi nog behållt den braaaa länge till!Thomas har börjat sukta efter en sån igen, så jag fasar för att 9-5:an snart är borta Dessutom ligger dom lågt i pris! Trots att dom är relativt nya. Våran 99:a fick vi 54tusen för, men har sett många ännu billigare ute nu.
    Det lät bra, det ska jag framföra till karln :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Moa håller på o försöker lära sig själv o krypa här hemma.
    Men förstår inte riktigt hur hon lyckas.
    Hon sitter på rumpan, böjer sig framåt..gungar..o sen donk så ramlar hon..
    ..och landar på rygg och slår i huvudet..varje gång :P
    och så blir hon jättearg. :)

• smarties

Ånej, har det börjat regna..jaja, då har vi en blöt promenad att vänta oss då..tar ju evigheter o gå hem från dagis, Max ska krama ALLA träd på vägen dit o hem :P

• smarties

Det påminde mig om att jag måste slänga mig in i den där förbenade skrubben någon dag och sätta igång med att sortera..

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-03-12 16:17:02 följande:
    Tack för alla grattis Bad Thomas köpa med fläskfiléplanka hem till middag, från La Cantina. Men då har dom j*drarna stängt!? Och öppnar först till kvällen igen påstår Thomas. Hur fan kan dom göra så!? Vad är det för affärsidé? att bara ha öppet när det passar. Folk (läs jag) vill väl för h-e äta på eftermiddan också..
    Håller med om dom, dom har börjat ha jätteknepiga öppettider.
    Sen börjar jag bli besviken på deras portioner när man beställer hem.
    Man får ju JÄTTELITE: :(
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-03-12 16:24:39 följande:
    Har dom fått storhetsvansinne??Nä, nu hittar jag nåt annat matställe. Det är inte värt att acceptera vad som helst för lite käk. Som att jag inte var tillräckligt kinkig idag..!Nån sunkig big mac vill jag då inte ha idag iaf, jag var sugen på nåt riktigt gott!
    Donken är ju sämre än sämst! Aldrig nån shakemaskin hel och hamburgarna smakar osaltad skosula :)
  • smarties

Vet ni, ni ska klaga när det är något ni inte gillar på donken, gå till deras hemsida, klaga via mail, och ni får faktiskt kompensation. :)

• smarties
    Martha skrev 2008-03-12 18:03:02 följande:
    ja jag vet.. det var det vi åt för i går kväll.. men jag vet inte om man kan klaga på dippen?
    Förvaras den i fel temperatur så skär den väl sig? :)
    Jag har tom klagat på hur dom beter sig. :P
  • smarties

De lär ju förlora massor i dricka pengar på donken nu tycker man..
    Har sett massa ungdomar gå o hämta muggar i kassan, och sen hämtar de dricka gratis.. :P

• smarties

När kan man börja söka till höstens omvårdnadsprogram egentligen?
    Och var hittar man blanketter etc.? =)

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)