Nirnaeth skrev 2008-03-10 18:35:36 följande:
Ja fy fan, jag är hemma igen. Ingen bebis fick jag ut heller..så den är kvar där den anser sig höra hemma..på insidan!Ultraljudet gick bra, bebisen växte fint och hade gott om vatten. Beräknas väga 3,6 kg idag. Lagom vikt anser jag Fick en ny tid för UL på fredag igen, då ska dom även göra en undersökning för att se om kroppen gjort sig redo för förlossning än, eller om den vill vänta mera. Ser allt bra ut på ultraljudet då också, då får vi fortsätta vänta. I annat fall blir det diskussion om igångsättning. Jaa, vad gör man? Jag känner mig helt uppgiven, skiter ärligt talat i vilket nu. Försöker ignorera det faktum att jag är gravid. var sur efter Ul:et och stannade på Coop för att fylla på förrådet av onyttigheter. Hehe Hittade Milky Way, och blev supersugen! Så nu väntar jag bara på att barnet ska bli trött och vilja sova, så jag får frossa
Åå jag förstår att du inte tvingade dej till igångsättning i dag.. Fast jag är väl lite skadad av att gå över tiden oxå.. När inte Havanna mådde bra menar jag..