• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

lindi skrev 2008-03-10 09:18:14 följande:
    o mina små troll verkar var friska igen, de har haft influensa, jag hade turen o var den enda i familjen som klarade sig. bävade för att jag skulle få det när jag var borta, men ibland har man tur! men tuva får vara hemma från dagis idag iaf, så jag får mysa med henne lite innan det är dags att jobba i veckan igen martha! jag har färgat klädseln till soffan svart nu, o det blev jättebra fast jag egentligen använde lite för lite färg
    ååå blev det..  vad var det för färg från början? *glömsk*
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha

Gomorron.. :)

Vi ska bara vara inne i dag.. Ta det lugnt...  Städa, för det behövs.. :)

• Martha
    Michaela83 skrev 2008-03-10 10:07:59 följande:
    Kan nån länka där man kan ladda ner msn på nytt? Mitt funkar ej längre.. *suck*
    Min msn funkade inte heller i går.. Tror det berodde på att datorn ändrat datum,, hade april... 
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-03-10 13:15:28 följande:
    Hihi, ska vi inte alla träffas för en fika på typ tors kl 10? Då kan du dela ut så kan vi alla prova nån som vill fika?
    Vore ju trevligt.. Men jag avvaktar lite innan jag bestämmer mej.. :)
  • Martha

Nån som vet hur lång hållbarhet The påsar har?? Har bara själva påsarna inte kartongen kvar...

• Martha

Låter som en snygg färg.. :) Gud va den här datorn är muppig.. Den är skit seg å nyss funkade inte tangenterna och så öppnar den ny sida för varje sak du klickar på.. gaaah måste nog starta om.. kan skriva en hel mening utan att texten kommmer fram.

• Martha
    znoozan skrev 2008-03-10 18:10:27 följande:
    vi hakar gärna på om vi är friska! magsjuk sambo+son här
    Näää va är det här för skit....  Är Isac fortfarande dålig?  
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-03-10 18:18:25 följande:
    Var det nån som var på invigningen av Charlies lekland idag då??Vi glömde helt bort det, men det var förmodligen äckligt mycket folk ändå. Väntar lite tills det lugnat ner sig en aning. Men är fruktansvärt nyfiken på hur det ser ut där inne, och vad dom har för aktiviteter
    Ja jag med...  har inte varit på loppisen än heller..
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-03-10 18:35:36 följande:
    Ja fy fan, jag är hemma igen. Ingen bebis fick jag ut heller..så den är kvar där den anser sig höra hemma..på insidan!Ultraljudet gick bra, bebisen växte fint och hade gott om vatten. Beräknas väga 3,6 kg idag. Lagom vikt anser jag Fick en ny tid för UL på fredag igen, då ska dom även göra en undersökning för att se om kroppen gjort sig redo för förlossning än, eller om den vill vänta mera. Ser allt bra ut på ultraljudet då också, då får vi fortsätta vänta. I annat fall blir det diskussion om igångsättning. Jaa, vad gör man? Jag känner mig helt uppgiven, skiter ärligt talat i vilket nu. Försöker ignorera det faktum att jag är gravid. var sur efter Ul:et och stannade på Coop för att fylla på förrådet av onyttigheter. Hehe Hittade Milky Way, och blev supersugen! Så nu väntar jag bara på att barnet ska bli trött och vilja sova, så jag får frossa
    Åå jag förstår att du inte tvingade dej till igångsättning i dag..  Fast jag är väl lite skadad av att gå över tiden oxå.. När inte Havanna mådde bra menar jag.. 
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-03-10 18:42:15 följande:
    Jag är inte så sugen på igångsättning, så jag vill helst undvika det. Men jag förstår dina tankar ang. övertid Bebisen mådde iaf jättebra idag, och jag mår egentligen jättebra (förutom trött, sur, bitter, urless..etc), så det bästa för oss båda är ju att vänta tills det hoppar igång av sig självt. OM det nu gör det.
    Är i varje fall glad att du var i Falun å gjorde UL å inte i Blge.. då hade jag nog blivit orolig om dom garanterat att bebben mått bra..  De gjorde ju UL på mej där samma dag som vi åkte in.. kollade fostervatten å att hjärtat slog men de såg inte att hjärtat var förstorat.. :(
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)