Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
eller klä dem med tapet eller liknande om man inte gillar o måla, det blir också fint!
hur länge har fenix öppet idag?
***************Grattis Rufus****************
vad tråkigt det är med alla sjukdomar som går runt hela tiden, vissa av våra kompisar har vi knappt sett sedan jul.
henke jobbar hela helgen, så vi hade planerat in två lekdater, men nu är båda sjuka *suck* men ändå tråkigare för dem.
det är ite svårt at tapetsera själv, det klarar du. men jag rekomenderar inte att göra det tillsammans med kraln din, vi har iaf aldrig varit så osams som när vi tapetserat tillsammans, o henke vägra göra det något mer med mig har hört samma sak bland andra par så.... en kompis kanske kan hjälpa dig o då kan han ju sluta klaga för då blir det ju inget jobb alls....för honom!
hej föresten idag har jag jobbat, varit ute o åkt skicart hela dagen i det fina vädret, jobbigare timmar har man ju gjort. hur skön dag som helst!
men längtar till nästa helg för då är vi lediga både jag o henke, första gången sen i mitten på januari, ska bli så skönt o ha lite tid ihop sista tiden har vi bara byt av varandra i dörren, ingen risk att man tröttnar på varandra iaf!
vilken otur ni har haft många här inne o varit sjuka mycket, hoppas ni får hålla er friska nu!
trevlig kväll på er!
här ska vi se på mellodifestivalen