Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

näää vad besviken jag blev på me and i kollektionen!
    Hade hoppats på nåt nytt nu!
    trööökit

• copernicus
    Starlet1 skrev 2008-02-08 16:44:54 följande:
    Hihi, ja jag ska göra det, men inte i helgen. Utan det blir nog mer på måndag tror jag. Om jag inte får jätteont i öronen i helgen. Det är så himla typiskt. Alltid är det nåt när mina föräldrar kommer.
    prova vattenpaketen jag skrev till dej förut. Det funkar faktiskt!
  • copernicus
    Starlet1 skrev 2008-02-08 19:10:01 följande:
    Ja, vad var det igen. Kan du inte skicka det igen. För nu har jag jätteont.Fast inte ondare än att en Panodil tar bort det värsta.
    blöt en trasa med hett vatten, lägg den i en påse. Lägg paketet mot örat, om det är för varmt lägg nåt emellan.
    Byt paket när det svalnat. Gör om proceduren 7 gånger.
  • copernicus
    Martha skrev 2008-02-10 19:06:21 följande:
    HejhejHavanna har fått feber å hosta så jag har ändrat dag för mitt Me and I Party. Nytt datum är den 25/2 Kl 18....        Hoppas ni kan komma då istället..
    Stackarn!
    Jag kan det datumet tror jag.
    SKa på me and i party på onsdag med hoppas verkligen att kläderna är finare i verkligheten.

Har idag tagit itu med min träning och tom varit på ett pass!! Afrikansk dans på friskis  wow vilket passFörvånad jag är helt slut!  Men det var skitskoj!
  • copernicus
    znoozan skrev 2008-02-10 22:41:38 följande:
    näe min kära sambo renoverar inte klart nångång så här kan man inte bjuda hem folk
    vi är i samma klubb du och jag med andra ord

kul att kläderna är finare i verkligheten!

MARTHA Godis det är träning för själen! det behövs också!!

nu måste jag sova ska ju jobba imorgon
  • copernicus

gör ett försök att skriva här, får alltid system fel medd. när jag skickat nu på slutet.
    vad många som är sjuka!
    i vår familj är jag den som klarat mej medans de andra är förkylda.
    Har varit upp till vc idag för Cappe har en inflammation i snoppen den är nästan rund!!! men vilken hjälp fick han?? jo en kortisonsalva att smörja på! suck

• copernicus

hej ni shoppingproffs
    fick en fråga ang Dunnis
    på partyna säljs bara säsongenskläder va? inte det som ligger i webshoppen?

• copernicus
    Martha skrev 2008-02-22 09:26:35 följande:
    Ja jag tror det är så... Webshoppen tror jag har föregående säsongs kläder eller hur det nu var..
    tack!
  • copernicus

Hej tjejor!

Jag hinner bara inte in här så ofta längre.

Idag har jag tagit en prommis i Nygårdsdalen/skräddarbackensby/Mats Knuts med en kompis som bor där.
    Skulle väldigt gärna bo där nånstans!
    En barndomskompis har precis flyttat in i ett nybyggt hus i skr-by och det området är supermysigt!!
    Vill me!

Fick en överraskning då jag var in på www.alltombarn.se och tittade på ovanliga namn och fick se en bild på Lua

De sökte häromdan barn med ovanliga namn och jag skrev Luas. Igår fick jag ett mail där de bad om bilder, Jag trodde aldrig att det skulle komma med!!!!
    Men kul iaf!

Är det många sjuka i tråden nu med??
    Tänkte ev ta mej t. Fenix på fredag!

• copernicus
    smarties skrev 2008-02-27 21:07:51 följande:
    Jag saknar Mysak inne på Bragegallerian..hon var så himla trevlig.
    håller med!
    jag älskar EXIT-kläderna och nu är det så långt att åka när man ska handla!
    Det är synd att utbudet inte är större när det gäller barnkläder här. Tycker att Esprit skulle ha en barnavd. här!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)