Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-06 16:41:33 följande:
    m kom nyss hem..www.dt.se/nyheter/sater/article288112.ecemarcus va först på plats och fick ringa ambulans.. uuuh, dom var väldigt skadade.. :(sen fick han hjälpa ambulanskillarna, så han är lite skakad just nu..
    Åh, fy, hemskt. Förstår om han är skakad.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-06 21:17:29 följande:
    TACK!! Ni som kom på mitt ME and I party det var super trevligt!!!!
    Tack själv. Kul att komma iväg lite. Här hade snillen spekulerar fått isäng Adam i någorlunda tid.
  • Starlet1

Nirna! Känner du nåt, du vet att imorgon kommer hon, det kan jag sätta en peng på

• Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-03-07 08:38:15 följande:
    Haha Ja än är kl bara halv nio, så hon har ju några timmar på sig att smita ut. Ska ta en långpromenad i rask takt idag, och se om det kanske händer nåt.
    Hm, men det kan ju sätta igång när som helst. Jag har en stark känsla för idag . Annars imorgon.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-07 09:02:39 följande:
    Vi ska till fenix.. tror ni man blir glad, när man tar ut tvätten ur maskinen och ser att ALLA röda plagg har skumma blå fläckar på sig det enda plagget med blått på var en ny röd POP-body med blått i en blomma, och det plagget var också värst färgat!!!! *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*Känns inte mindre surt heller eftersom dom flesta av plagget var nya
    Fy vad drygt. Förstår att du är sur.

Ska på Hudanalys på Kupolen idag. Ska bli spännande att se vad hon tycker om min sargade hud.
  • Starlet1

Gud vad trött jag är. Borde verkligen gå och lägga mig. Har kört från Karlstad idag, och det blev ju inte mycket sömn inatt. Var rätt jobbigt att köra, blev väldigt trött. Sen så hämtade Göte upp mig i Ludvika. Och så fick jag hålla Adam sällskap i 5 timmar till Småland, puh. Ska nog snart gå och lägga mig.

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-10 19:04:02 följande:
    / Nää.. usch! Nån som vet om Ylvas Adam mår bra? Han och E delade nämligen napp i veckan.. Tänkte ifall man bör vara orolig? Fast å andra sidan så är väl risken att vi fått magsjuka liten nu efter 5 dygn?
    Ingen fara med Adam. Han skiter rätt mycket och det är lite löst, men ingen diarré. Han mår jättebra. Hoppas så han har klarat sig, och jag också, för jag var ju med Havanna i helgen. Men visst borde jag blivit sjuk vid det här laget va?

Roligt det där med Adam och nappar. Fattar inte varför han ska sno alla andras nappar

Nu ska jag, Adam och mamma på utflykt.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-11 13:35:30 följande:
    Skööönt att höra att ni klarat er! Har du fyndat nåt på Ullared än?
    Är rädd att jag ropade hej lite förtidigt. Adam är nu så lös i magen att det nästan skulle kunna klassas som diarré, det luktar lite så. Men det är inte helt rinnande, spännande ämne va ? Men han är pigg och kräks inte. Men jag mår lite illa, fast jag tror det är inbillning. Håll tummarna för det.

Jag köpte lite lakan och leksaker på GeKås, och slipsar till Göte. Det blev inte så mycket, men åh vad jag ska dit när vi börjar få ordning på huset. Är mycket billigare med inredningsgrejer.

Vi var ju där på en måndagseftermiddag. Jättelite folk. SÅ himla skönt. Man såg alla hyllor och kunde röra sig fritt med vagn. Jätteskönt. Och ingen kö till kassorna.

Ska dit igen till sommaren.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-11 18:32:41 följande:
    Gud vad ni har magsjuka hela högen, var håller ni hus ihop eftersom alla blivit sjuka? :)
    Ja, det kan man fråga sig. Nu är jag i alla fall i Småland så vi är ju isolerade kan man säga
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)