-
Jag var där förra veckan.Martha skrev 2008-03-04 19:41:00 följande:Hihi va bra.. Har inte varit dit sen jag och Michaela var dit... Tror jag var gravid då?
-
Jag är bara sällskapsdam . Men det ska vi nog. Vill du följa?Michaela83 skrev 2008-03-04 19:50:43 följande:ska ni gå på stan? =)
-
Åh, spännande, kanske bebis på ingång, eller utgång kanske det är.Martha skrev 2008-03-04 19:50:58 följande:Vart håller nirna hus föresten? ;)
-
Vilket härligt smile, hihi.Nirnaeth skrev 2008-03-05 08:21:44 följande:Det här ska bli intressant.. Dagisfotografering idag, Xander älskar att vara med på kort, men han har inte riktigt hittat nån schysst pose än. Säger man åt honom att se glad ut, så ser han ut såhär:Helt galen!Han har dessutom utvecklat sin "glada-kamera-min", och ser numera ut som ett tvättäkta psycho! Vi försökte träna lite på att le lite fint igår, men det blev bara ännu värre. Så det ska bli intressant att se hur dom bilderna blir!
Godmorgon på er. Här vaknade ADam med tuppen kl 7 idag med. Så blir det när man lägger sig kl 19. Jaja, få se om jag lyckas hålla honom vaken tilll halv åtta ikväll i alla fall. -
Martha skrev 2008-03-05 10:04:32 följande:Ja hon är jätte pigg.. har ätit... Inge förkylning.. pratade med BVC det var tydligen ingen fara.. man kunde göra så..
Skönt att höra!
Adam gör ju så ibland också, men det är lite läskigt.
Nu har vi varit på Citygross. Adam har, sin nya vana trogen, sovit 30 min på fm. Nu har han ätit pasta, men det ville han inte ha så mycket av. Så jag gav honom en leverpastejsmörgås. Ni vet, sån där Gott och gräddat. Han åt upp en hel skiva, med god aptit, så nu är han go och glad igen.
Vi ska på ÖF här i Aspeboda idag.
-
Lindi: Vad sa du att lakansvävet kostade på IKEA?
-
Jag hittade det. Tack.lindi skrev 2008-03-05 21:26:11 följande:19 kr/m tror jag att det var. är nog det härwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/51725112
-
Nirna: Jag tror fortfarande på imorgon, men det vore lite coolt med Internationella kvinnodagen.
Vad gör ni idag?
Jag och Adam ska nog till antingen Kupolen, eller Falun. Vi måste ut bara känner jag.
Imorse när Adam vaknade så var Göte där, han blev så glad så när Göte gick ut ur sovrummet så kröp Adam till kanten på sängen, vände sig om och ålade ner, puh. Han blir så stor, fattar inte. -
Men vad roligt. Grattis. Jag blir ju bara blåst jag.smarties skrev 2008-03-06 15:09:31 följande:Skriver massor idag jag, men jag har fått vagnen såld! :DNu är det härligt rymligt i hallen igen =)
-
Konstigt, speciellt om du har avfärgning i håret nu . Och jag har sett det i affär. Jaja, som du säger, han ville väl ha pengar.Michaela83 skrev 2008-03-06 16:12:46 följande:Gärna! :) Ska du ha I med dig? Jag vet ej om jag ska lämna E hemma eller ta med na.. :s har en känsla av att hon kommer att grina om hon är hemma. Jag sitter med en avfärgning i håret nu shit.. undra va ja gett mig in på? Var tiill frissan igår och försökte prata med dom hur man ska gå tillväga för att gå från mörkbrun till blond, men han sa att det var bara gick att göra slingor flera gånger om. Och att avfärgning inte gick att köpa i butik!? Eeeh.... han ville nog bara håva in pengar så bli inte skrämda nu om jag kommer orangehårig till partyt, för jag hinner inte ha i en färg