Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-13 21:15:52 följande:
    Men guuud så kul mina barn hade :) Däckade båda 2 i bilen hem! Dit ska vi garanterat fler gånger..
    Isac oxå,synd bara att han var så trött! Det var ju himmelriket för en bollälskare
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-14 16:55:14 följande:
    Hur sjutton lyckades ni övertala era karlar att ni skulle ha hus, min han är totalt envis vid att vi måste bo här i flera år..suck.
    hehe här var det karln som ville ha hus jag var mer tveksam!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Men vilken söt sessa Mariah,åh så mysigt med bebis

• znoozan
    smarties skrev 2008-03-15 16:42:12 följande:
    Nu har nog grannarna undrat vad vi gjort. Vi har rakat av Max håret. Igen.Tredje gången på 1 år nu. Galet mycket hår. Men gud så fin han är i rakat. :)Eller ja, 1.2 cm. :)
    hehe Isac har blivit så långhårig att man kan göra tofs bak nu sambon vill raka av det men jag vägrar,han är ju så söt med lockarnaKyss
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-15 16:58:12 följande:
    Det hade Max också, han har prinsesslockar när man spar ut det. Jag svär, att hade jag inte rakat av det från början hade han haft tjockt hår ner till midjan nu. :)Har lagt in före och efterbild i galleriet under "Max" åh vad han står och speglar sig nu :D
    hihi ja det var lite skillnad,klart man måste spegla sig då
  • znoozan

hoho vad tomt det var här,kollar alla på mello?

• znoozan
    Martha skrev 2008-03-15 21:42:25 följande:
    Jag är här... lite i varje fall.... Jag och sambon sitter här på golvet å myser (har lagt ut en massa kuddar å flitar) barnen har precis somnat... tur att man har bärbar dator.. hihi
    visst är det härligt med bärbar! man vill ju inte välja mellan surfa och tv
  • znoozan

God mååååååååårning! här passade Isac på att vakna extra tidigt,klockan vare inte ens 8 när det var dags att hoppa på mamma härligt med sol iaf!
    vad gör ni andra då? härligt promenadväder,idag S K A det bli en lång en!

• znoozan
    smarties skrev 2008-03-16 09:45:20 följande:
    Hm, fnys. Det hade ju varit skönt. :)En sån här dag skulle man haft en till vagn. :P
    äh karln din får väl bära Max Ingen snäll granne som har en vagn att låna ut då?
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-16 09:49:02 följande:
    Nu damer.27e mars är det dags för Kupolens Shoppingkväll! :)Hur många ska fynda järnet? ;)
    kommer det bra erbjudanden så blir det en sväng!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)