Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Sådär... Nu har vi fått middag i dag oxå... en snabb sån.. ;) Var och hämtade ut ett paket med HM kläder... Sommarklänningar till Tjejjerna.. Nu vill jag ha SOOOOOMMAR....
Sådär... Nu har vi fått middag i dag oxå... en snabb sån.. ;) Var och hämtade ut ett paket med HM kläder... Sommarklänningar till Tjejjerna.. Nu vill jag ha SOOOOOMMAR....
Här är vi precis hemkomna från IKEA... Försökte ju beställa sängar via nätet i går men de hade slutat med just dom vi skulle ha sååå typiskt.. Så jag tog hela min barnaskara å drog dit efter lunch... Först fick man leta sej fram för att ens hitta till säljstationen för sängar å sen när vi skulle beställa tjejjernas (Hemnes) så hade den UTGÅTT.... Gaaaahhh lixom.. Å inga på lager hade de heller.. Kollade upp att i sthlm hade de kvar.. Ringde pappa å hörde om han kunde ta hem dom åt mej.. Sen så kunde man inte lägga undan där i sthlm för de fanns på ta själv lagret.. så det var bara å hoppas att de skulle finnas kvar.. *sucka ännu mer* Sen skulle jag få ett kvitto som jag skulle använda som betalning i dag men då kunde inte hon fixa det där så vi fick gå tillbaka till soffavdelningen.. å där var det köööö... Sen slutade det med att vi fick göra en helt ny ansökan.. Till slut kom vi ner på nedervåningen å skulle hämta alla andra saker vi beställt.. En sängram å en madrass å lite plock.. Sen innan vi gick till kassan sa jag till Amanda att nu måste jag gå in i fyndet å göra nått fynd det är jag värd i dag.... GISSA vad vi hittade!!!!! SÄNGRAMARNA för 495kr 3 förp fanns det kvar... Snacka om tur!!!! Snabbt som attan norpade vi två stycken... Så det blev rätt så bra till slut i varje fall.. NU kommer allt inom 5 arbetsdagar.. :)
Hur har ni lyckats komma in här så tidigt??? Nu funkade sidan för mej.. Hmf....
Sitter å väntar på en karl som ska köpa vår bokhylla men han är seeeeeeeg