• tejp

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Starlet1 skrev 2008-04-03 18:24:46 följande:
    Ville  bara visa vad Adam bjöd på idag. Pollyfluff och hallonmousse i tårtan. Tack Marit för att ni kom och lekte.
    Åh va gott det låter å ser ut! Synd att jag inte visste att det var kalas, isåfall hade vi ju kommit såklart! Marit sa det precis, jag har inte varit här å läst. Himla osis för jag är så tårtsugen!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-04-03 19:23:19 följande:
    Åh, vad synd. Jag sa det till Marit, att jag varit väldigt dålig på att annonsera ut kalaset. Skrev det bara här. Har liksom inte riktigt orkat eller haft tid. Men vi hade jättegärna haft er här.Jag får göra en tårta till dig en annan gång Jag ska göra en ny till imorgon.

Ja det var jättesynd! Mig måste man ringa eller smsa om man vill vara säker Det är så olika om jag kikar in här eller inte, ibland orkar inte ens datorn på

Men det kommer fler ggr! Åh imorn är det allvar för er! 1 helt år! Shit!!

• tejp

Är det nån som tänker gå på barnmässan i helgen? Och isf när?

• tejp
    Martha skrev 2008-04-03 22:55:16 följande:
    Ja men just de ja... KL kids har öppnat sin webbshopp nu fast jag kommer inte i håg adressen just nu, var det inte nån mer som hade den? nirna??
    http://klkids.jetshop.se/
  • tejp

Godnatt tjejer!!

• tejp
    Grattis Adam på 1årsdagen!!

• tejp
    smarties skrev 2008-04-05 12:18:05 följande:
    Hm, kul mässa. Fick massssa saker. :)Moa fick en nalle o ett lamm, o massa provgrejor, mycket bra..o gud vad godis man kunde äta om man ville.. (jag ska floota ikväll, stod emot!)Köpte dock bara en Villervalla mössa åt henne, var ju bara för sött.Måste ju säga att Tejp´s Moses har dom brunaste ögon jag sett... :)

Jo han är en brunögd typ Kul å se dig!!

Vi fick salvor från weleda eller vad det hette, och sen en tandborste. Inget annat. Vi såg väl inte tillräckligt snälla ut Jag tyckte inte att det fanns så mycket jag, blev faktiskt lite besviken på mässan, menmen, hoppas det blir kvar å blir större nästa år!

Vi har precis ätit tacos, rester från igår, och jag har varit så överambitiös att jag har plockat isär vagnen och smörjt alla hjul och alla leder så nu går den som på räls

• tejp

Godmorgon allihopa!

Nu har jag släpat mig upp också! Håller med er andra, vilket trist väder! man ställer ju in sig på vår varje gång snön smälter ju!

smarties skrev 2008-04-07 08:46:53 följande:
    Peppe spydde av kebaben (han mådde illa direkt han ätit..fick stoppa fingrarna i halsen), visade sig att Max druckit upp sin gamla välling från i förrgår som han hittade..vi upptäckte det efter han kräkts.. Nu mår han toppen, men, får vara hemma i 48 timmar. :) Karln får bassning för att han inte diskat ur vällingflaskan! :)

Fy va trist med magsjuka! Hade inte Max spytt tidigare i helgen också? När ni trodde det var tänderna? Kanske ändå var nått virus då?

Läste i en tidning förrut att kebabkött var 2år gammalt! Efter det kan jag inte äta kebab, tyckte det lät så vidrigt! Sen är det väl kanske inte ens sant, men iaf!

Vi ska äta lite nu, och sen ut i de fina vädret

• tejp
    Michaela83 skrev 2008-04-07 09:33:24 följande:
    Okej :) Bra å veta! :) Snart ska vi till en kompis + dotter som är hemma med vattkoppor! Hoppas på å bli smittade :) Det är bara 3 veckor kvar tills jag återgår till jobbet på 100% nu :-S Så det är bråttom..
    Åh tur att ni hittade nån ny smitthärd!! Blir ni smittade idag så får du räkna med 2veckor tills det bryter ut, så räkna inte med att vara friska om 3veckor
  • tejp

Jag köpte en tröja från 5myror kollektionen idag när dom packade upp! Supersöt!! Fanns mkt fint, kommer säkert bli rusning, för att inte om tradera sen

Nu är vi inne, trist väder ute! Blev helt blöt om skorna! Jag har iaf ett par gummistövlar, rosa med prickar på!

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)