Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

znoozan skrev 2008-03-04 19:25:55 följande:
    det var någon som sa det på fenix,så jag blev så sugen på att åka dit å kolla ju 
    Ååh... Säg till om du vill ha sällis
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-04 19:31:54 följande:
    Ja vill oxå dit å kika... :)

De ä så skumt Marit, för du har en "grå plupp" fast du är online Har funderat på de ett tag nu, det var därför jag frågade på msn om du var där

Shopping e aldrig fel Synd att plånboken lider...

• Michaela83
    Martha skrev 2008-03-04 19:41:00 följande:
    Hihi va bra.. Har inte varit dit sen jag och Michaela var dit... Tror jag var gravid då?
    Alltså mer än ett år sen?
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-04 19:41:24 följande:
    adress??
    www.villervalla.se  ?
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-04 19:45:44 följande:
    Vi tänkte nog åka in till Falun i morron jag och Ylva om nån vill följa med?
    ska ni gå på stan? =)
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-03-05 08:21:44 följande:
    Det här ska bli intressant.. Dagisfotografering idag, Xander älskar att vara med på kort, men han har inte riktigt hittat nån schysst pose än. Säger man åt honom att se glad ut, så ser han ut såhär:Helt galen!Han har dessutom utvecklat sin "glada-kamera-min", och ser numera ut som ett tvättäkta psycho! Vi försökte träna lite på att le lite fint igår, men det blev bara ännu värre. Så det ska bli intressant att se hur dom bilderna blir!
    haha .. ååh vilket smile!
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-03-05 08:28:18 följande:
    Hm, våra dagisfröknar har ju koll, ingen hade någon aning om man kunde gå över på 20timmars på en gång eller om man skulle ringa o anmäla någonstans.Ringer till kommun o får riktiga svar tror jag. :)Men dom höll åtminstonde med om att det var bäst för Max, eftersom han trivs så bra.Plus att han får äta med andra barn, vilket han behöver, han äter så himla bra då. :)
    Du måste få en lapp från dom va?
    Som du fyller i dina nya tider.. undra om de inte är 1 månad innan som den ska va inne..eller om det är längre?
  • Michaela83

Jag ska skicka in lappen ang Elwiras dagis nu.. :( Känns så vemodigt.
    Men hon kommer never ever få en plats 1januari -09, så jag tar det säkra före det osäkra och kräver en plats till Aug -08...
     Vilket datum skriver man ifrån? 1/8? eller när inskolningen kan tänkas börja?

Flressten nån som vet när sommarlovet slutar iår?

• Michaela83
    Martha skrev 2008-03-05 09:33:18 följande:
    En lugn natt blev en dryg natt...   Helt plötsligt började Malva å kräkas... Eller kräkas är fel ord för det var såå lite så lite som kom.. Tror man kan kalla det för sura uppstötningar..  men de var rätt många men det kom inget varje gång men man blev ju rädd att det skulle komma värsta kräkan.. det som kom var mest slem... å dräggel.. Vi åt fisk i går till kvälllsmat om det har nått med saken å göra???   
    Är hon förkyld?

Annars kanske hon är överkänslig mot fisk? Är hon pigg i övrigt?
    Wilma tål inte jordnötter, och när hon ätit jordnötsringar förut så kräktes hon slem..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)