Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
*lägger till i favoriter*
*lägger till i favoriter*
Känner att det var ett bra tag sen jag skrev här nu. Fattar inte att veckorna kan gå så snabbt när man jobbar heltid. Ingen livskvalitet i det
En liten uppdatering; Benjamin har fått ny dagisplats ute i Torsång, from 15/2. Trodde ALDRIG att det skulle gå så fort, så nu får vi skola in honom direkt, innan vi flyttar dit. Tackade vi nej så kunde dom inte garrantera en plats efter sommaren.
smarties: Var det i det där nya området som ska göras i övre Tjärna ni skulle söka tomt?
Halloj på er!
Såg lite fina prydnadsstenar att ha i ett fönster, är det någon som har en aning om vart man kan köpa dom? Hon som hade bilden hade köpt i en lokal butik, ingen på nätet tyvärr.
Grattis Rufus!
Va söta barn
Känner mig helt off från internet när man jobbar. Ibland funkar inte FL på jobbet heller, det är spärrat på en del datorer. Är det någon som surfat mycket kanske?
Benjamin har också fått magsjuka här hemma, det gick på dagis.. och nej, vi klarade oss inte den här gången. Det är jävulen påfund.. magsjukan och vinterkräksjukan. Blä
Har också fått sms-rapport Va kul.. och så fint namn. Grattis Mariah! (och resten av familjen).
Nirnaeth; Välkomna hem! Nu väntar vi på en bild bara!
Grattis Albin!
.. och Glad påsk på er allihopa! Vi ska iväg på påskmiddag idag till svärföräldrarna.
Jippie! Jag fick också tillbaka på skatten! IKEA, here i come!
Grattis Malva!