Inlägg från: trebarsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarsmamma

sammandragningar v.24

jagfår typ en himla massa sammandragningar när jag är hemma, när jag ligger i sängen kollar på tv eller sitter vid datan, vissa gånger känner jag att det trycker på neråt och ibland gör det ont längst ner, jag har jätte många alltså per dag, efter varanndar kommer dom

jag är i vecka 27 imorgon

Jag vågar inte kolla upp det, jag skäms, eller tycker att det är pinsamt, kan sin barnmorska kolla upp det på en, jag ska dit nästa vecka

för när jag väntade trean så hade jag oxså en massa sammandragningar och fick brikanyl i vecka 27. Livmoderstappen var inte påverkad, fast jag åt inte dom, bara nån gång gjorde jag det, jag gick över tiden endå,

• trebarsmamma

hehe jo jag vet, men det är mearför att tappen inte var påverkad när jag väntade trean, så jag tar för givet att den inte är det nu häller.

är det någon här inne som har kännt efter själv på tappen

• trebarsmamma

hehee mm men det är så olika för mig,ibland kan det gå 20 minuter imellan, ibland får jag dom var 3 minut, dom kommer lite hur som helst, men jag ringde iförrigår till en barnmorska som sa att det är normalt och att jag ska vänta tills nästa vecka då jag ska träffa min bm, men hon sa men får du värkar ska du ju åka in, men annars så avvakta för barnmorskemotagningen har inga akuttider så man får vänta..

• trebarsmamma

åå vad tråkigt för dig, att du inte kan göra nånting utan att det knyter sig i magen på dig.. hoppas att det blir bättre för dig.

Svar på tråden sammandragningar v.24