Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
En till som inte fått mens ännu, är på BIM+5. Ska testa mig imorgon, snälla håll tummarna!!!
En till som inte fått mens ännu, är på BIM+5. Ska testa mig imorgon, snälla håll tummarna!!!
Åh, jag måste binda fast mig i soffan för att inte jag ska springa iväg och testa NU!!!
som en sol skrev 2008-02-19 18:46:15 följande:
som en sol skrev 2008-02-19 18:53:43 följande:
Samma här (ungefär) BIM+6 fast testade - idag.
Känner mig skitdeppig faktiskt. Då var det kört igen
som en sol skrev 2008-02-20 12:54:05 följande:
Snyft, jag får inte vara kvar på listan, trots att jag inte fått min mens än Lika bra det förresten, mensen är troligen på väg, 8 dagar försenad.
Minns ni mig? Jag som tog en paus??? Är idag på BIM+13. Har haft lite bruna spottings och mensvärk, så jag tänkte väl inte mer på det. Gjorde ett test med nån billig sticka imorse. Visade som vanligt negativt direkt, så jag satte den åt sidan. 13-15 minuter senare fick jag syn på den och den visade +. Var tvungen att prova igen, och fick + igen direkt! Nu fattar jag ingenting. Behöver nån att bolla frågorna med. Har jag plussat???
Mår som vanligt, det är det som är det konstiga, kanske liiiite öm i brösten och spänd i magen, men än så länge inget. Därför känns det som jag inte vågar lita på testen.
Vet inte riktigt vad de heter, köpta på nätet. Det är en sticka i varje fall. Ska testa med CB imorgon. JAg tror inte på det själv ännu.
Lycka till med ditt test!!!
Nix pix, jag röker inte. Motionerar däremot alldeles för lite...
Nu finns bilder i mitt galleri, vad tror ni om dem???
JAAAAA!!! Pluset var kvar, finns nu i mitt galleri om ni är intresserade. Jag fattar inte, jag är gravid. Känner inget, ont i brösten bara. Här kommer listan:
Hello Kitty, TusseTvå bim 1/3
Bluebride bim 1/3
Camilla85 bim 4/3
Väduren06 bim 4/3
Smurfis bim 6/3
DaVinci bim 7/3
Madelaine bim 9/3
LillaHanna bim 9/3
gravida: 4
Nyfiken och otålig BIM 14/2, plussade på BIM+13
greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
Cerdo bim 27/2, plussat på bim
Hormonstinn bim 26-28/2, svagt plus 28/2
Grattis KvillesHopp!!!
Jag fick bruna flytningar, precis som vid mensens slut. Väntade bara på att den skulle komma igång, men icke. Efter 5 dagar var jag tvungen att testa och fick då +!