• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Bobousch

...usch va hemskt det var att se det sådär med stora bokstäver... Men roligare för er andra när det får stå GRAVID med stora bokstäver!

• Ell
    Bobousch skrev 2008-01-31 11:27:14 följande:
    ...usch va hemskt det var att se det sådär med stora bokstäver... Men roligare för er andra när det får stå GRAVID med stora bokstäver!
    Vill du att det ska stå nåt annat? Förlåt om du tycker jag är okänslig! Tänkte bara att det vore himla intressant att se om nån vecka när allas "svar" kommit och se vilka symptom som var graviditetssymptom och vilka man hade som inte ledde nån vart.
    Wilmer 060206
  • KvillesHopp
    Bobousch skrev 2008-01-31 11:27:14 följande:
    hej gumman styrkekramar till dig.. du tar den nästa månad.. *leR* vi finns här om du bara vill prata av dig..

själv var hossvärfar i går och vi skulle börja äta och då bra det slog till mådde sååååå illa av maten. och tror ni inte efter att jag väl tryckt i mig den då var det efterrätt.. gudddd semlor.. fick jag ju trycka i mig en sådan med.. måde sååå dåligt efter alltdetta när ajg kom hem..och brösten ömmar fortfarande och har lite små obehag i tjejmagen.

men ärligt tror att min mens kommer komma.. och det gör inget.. har ju börjat prata hus nu får jag annat att fokusera på.. hihih  hur går det för  dig  yingyang??????
  • Bobousch
    Ell skrev 2008-01-31 11:40:18 följande:
    Vill du att det ska stå nåt annat? Förlåt om du tycker jag är okänslig! Tänkte bara att det vore himla intressant att se om nån vecka när allas "svar" kommit och se vilka symptom som var graviditetssymptom och vilka man hade som inte ledde nån vart.
    Nej kära nån det är lugnt! Jag är inte såå känslig av mig. Men som jag sa när det står där så är det ju lite deppigt... Håller totalt med dig, ska bli intressant å se vilka som plussar
  • Bobousch

Å tack kvilleshopp för styrkekramen

• KvillesHopp
    Bobousch; det avr väl inget man behhöver dom... oavsätt om man säger att allt är okej.. tänker på dig....

händer mer i dag då??

Tänkte på det jag har så svårt för namn på barnet som man hoppas få ska vi itne se om vi kan få en litsa över lite namn både tjej och kille . menar hur många av oss bor i samma stad ändå???
  • Ghalen007

anna apelsin skrev 2008-01-31 08:27:56 följande:

Ah, vad bra
    Jag tror jag har bim den 5:e, ungefär. När kan jag testa som tidigast då?
    Jag själv har för det mesta is i magen Och väntar alltid till efter BIM innan jag testar. det ger ju mer tillförlitligt svar då.
    Du blir varken mer eller mindre gravid ju fortare eller senare du testar! Och har du väntat X antal månader på att bli gravid, så kan du nog hålla dig ett litet tag till
  • anna apelsin

Äter någon av er folsyra?

• plantan

jag äter bara mitt val kvinna står att gravida o ammande kan äta dom med är folsyra i. täkte det kan aldrig vara fel med vitaminer o mineraler ju ;)

• anna apelsin

Okej Nej det måste ju vara jättebra! Själv äter jag "bara" folsyra

plantan skrev 2008-01-31 13:16:47 följande:
    jag äter bara mitt val kvinna står att gravida o ammande kan äta dom med är folsyra i. täkte det kan aldrig vara fel med vitaminer o mineraler ju ;)
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?