Inlägg från: Ghalen007 |Visa alla inlägg
  • Ghalen007

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

anna apelsin skrev 2008-01-31 08:24:58 följande:

Har nån av er testat med "preg"?Har ni några erfarenheter av det?Jag har ett liggandes här hemma som jag tänkte använda när/om jag vågar Förra graviditeten testade jag med Preg, och då visade det rätt iaf.Fast då testade jag en vecka efter bim.
    Jag har alltid testat med preg Och det har alltid visat rätt på mig. Minst lika bra som CB
  • Ghalen007

anna apelsin skrev 2008-01-31 08:27:56 följande:

Ah, vad bra
    Jag tror jag har bim den 5:e, ungefär. När kan jag testa som tidigast då?
    Jag själv har för det mesta is i magen Och väntar alltid till efter BIM innan jag testar. det ger ju mer tillförlitligt svar då.
    Du blir varken mer eller mindre gravid ju fortare eller senare du testar! Och har du väntat X antal månader på att bli gravid, så kan du nog hålla dig ett litet tag till
  • Ghalen007
    buu skrev 2008-02-04 06:45:14 följande:
    HejsanSkulle någon här inne kunna titta i mitt galleri och säga vad ni tror om mitt gravtest?vore jätte snällt
    Jag har redan svarat i din tråd. Och jag ser absolut ett streck (plus)! Grattis!
  • Ghalen007
    Vonka80 skrev 2008-02-05 07:00:35 följande:
    Det blev ett plus idag också, lite starkare denna gång! Åhh så himla kul! Vaknade tre på natten och kunde inte somna om...men tvingade mig att vänta med kissandet till fem i alla fall. Annars blir det ju inte morgonurin Bara att hoppas att allt går vägen nu då, verkar som att det är väldigt vanligt med misfall.Lycka till också nu alla andra! Håller tummarna för er!
    Fick du plus 8-7 dagar innan BIM!?

Testade själv minus igår BIM -8 eller -2...(ja tycker lite synd om mig själv *S*)
  • Ghalen007
    Vonka80 skrev 2008-02-05 08:10:12 följande:
    Nja, nu verkar det inte vara så lätt i mitt fall. Slutade med ppiller i slutet av november...hade en vecka mens sista veckan i november. Sen har jag haft korta blödningar i dec och jan som jag antagit varit mens. Men när jag och min vän började räkna på detta igår..insåg vi att om min sista mens var i januari så sk mina gravymptom ha börjar bara några dagar efter...verkar ju lite väl tidigt va?! Så frågan är om inte den blödningen var en nidblödning eller nått.Blir iaf jäkligt spännande att gå på uv sen Så ge inte upp...hopp finns ännu! Kram!
    Glömde självklart att gratta dig till plusset Förstår att det kommer bli spännande med UL

Grattis till La Linda också

Och alla andra som plussat!!!!
  • Ghalen007

Grattis Ell! Klart att det är ett plus

• Ghalen007
    LindaTindra skrev 2008-02-11 07:04:29 följande:
    Nu vet jag inte vad som har hänt...I dag när ja vaknade så började ja blöda??!!Kanske de är tidigt missfall eller så visade testet fel o de är bara mensen som kom,vet faktiskt inte.....
    Jag håller tummarna hårt för dig
  • Ghalen007

33 med på listan (synd bara att inte alla skrivit i om de plussat eller inte)
    7 gravida
    7 icke gravida
    2 tidiga mf

statistik:
    33 x 0,20 = 6,6 borde bli gravida (ni har sprängt statistiken!)

• Ghalen007

Svarta katten skrev 2008-02-29 16:45:28 följande:

Måste bara hoppa in här med en liten och kanske dum fråga till er som är/varit gravida. Har varit väldigt bubblig i magen den senaste veckan. Det är full aktivitet så att säga. Speciellt när jag ätit, får också magknip ibland. Jag tycker själv att det kan låta lite konstigt, men kan det vara ett graviditetssymtom? Jag brukar nämligen inte vara så här annars, inte flera dagar i sträck. Är det nån som också haft så här och senare visat sig vara gravid? BIM om 5 dagar.
    Jodå, jag va riktigt bubblig o körd i magen innan jag plussade Trodde först att jag höll på att åka på magsjuka eftersom jag även mådde illa som en gam!
  • Ghalen007
    Väduren06 skrev 2008-03-04 20:36:57 följande:
    Tack så mycket.. Vet inte vad som far fram i huvudet just nu.. mest funderar man på hur det ska gå med tre småbarn.. Hur går det för er andra då??
    Grattis till plusset!
    Det kommer gå kanon med 3 barn. Har det själv Jag har haft 2 år mellan mina (alltså 10, 8 och 6 år gamla). Nu väntar vi det 4:e
  • Ghalen007

Hängde oxå runt lite i den här tråden förut och är gravid i v.14
    Ville titta in o önska er, som väntar på plus, lycka till

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?