Brev från bio.föräldrars arbetsgivare
Hade väl inte tänkt skriva här men ju mer jag tänker på det desto mer ledsnare blir jag...
Jag skriver ju till mina bio.föräldrar sen 7 år tbx men nu har det blivit ett liten hack emellen breven då jag inte hunnit sätta mej ner och sen har jag inte kännt att det har varit ett måste.
MEN så för ngr veckor sen fick jag ett brev från mina föräldrars arbetsgivare som skrev att jag skulle skämmas för jag inte skrev till mina "stackars föräldrar"
Och att nu då även jag och min bror övergivit dem.
Först fick jag dåligt samvete över att jag inte skrivit men sen börja jag fundera..
Vadå jag ska skämmas??
Och övergivit dem? De gav ju bort mej..
Vet det sista är jätte barnsligt men så gick min tanke.
Nu har jag iofs skrivit ett brev till dem och skickat kort på barnen osv precis som jag brukar men jag är fortfarande ledsen över att en kvinna som inte känner mej kan skriva så. Mitt liv är ju här och har jag verkligen ngr skyldigheter till dem i srilanka..För så fick hon mig att känna, och även skrev att jag skulle komma ner och hälsa på igen för det var 7 år sen.
Vet inte va jag ville med detta lite konstiga inlägg mer än fråga vad ni tycker..
Är det så att jag faktiskt borde skämmas och har skyldigheter mot dem eller vad tycker ni?
Har skrivit massa brev till den här kvinnan med de är så argt skrivna att jag inte kan skicka dem..