• Anonym (Undrande..)

Hur vet man att Louis Vuitton väskan är äkta??

Har en väska som "ska vara" en LV Monogram Piano ...men hur vet man att den är äkta? Är det någon som vet hur den ska se ut för att var äkta? Har letat massor på nätet, men behöver utförligare hjälp... Hur ska "loggan" se ut? Var ska den sitta? Ska det finnas några fack (har några år på nacken). Vilken färg har tyget? Ska mönstret stämma exakt på millimetern mot de på hemsidan tex?
    Jättetacksam för hjälp!

(Kan sälja väskan om den är äkta- behöver pengarna till en tandskada).  

• Svar på tråden Hur vet man att Louis Vuitton väskan är äkta??
  • Anonym (mmm)
    olpansfamilj skrev 2008-01-26 18:34:53 följande:
    VARFÖR INTE bara köpa sina saker på den riktiga affären??? Då slipper man oroa sig. Själv ser jag skillnaden genom att bara titta och känna på en gucci väska....
    Du vill verkligen ta varje chans att berätta hur bra ekonomi du har. Att du orkar. Vi vet det nu. Alla vet det.

Alla har det kanske inte lika avspänt som du och kan köpa en ny LV väska hur som helst.
  • Anonym

Får man inte ett slags äkthetsintyg tillsammans med märkesväskor? Köpte en D&G-väska på blocket förra året och fick ett intyg med.

• Anonym

PÅ just LV väskor ska det finnas ett serienummer på den lilla lappen som sitter i väskan där de står att de e en LV:

• Cuthalion

Anonym - Äkthetsintyg är inget att lita på. Nästan så att det är troligare att det är en fejk om man får ett intyg med

• Anonym (Undrande..)
    JanHelge skrev 2008-01-27 00:49:03 följande:
    Wow vilket alvarligt problem! Tänk att ett sådant djuptämne kommer upp i "känsliga rummet" Vad är missfall och depressioner mot blotta misstanken att en väska är oäkta?"Get a life"
    Har fått min beskärda del av såväl missfall som depressioner, dödsfall & sjukdom. Har pga sjukdom de senaste året förlorat 10 tänder. Nu i förra veckan den 11:e.... Jag har svårt att äta & skäms för att visa mig ute. En ny tand kostar ca 7000 kr. Pengar som jag inte har. Soc menar att landstinget bör hjälpa mig ekonomiskt & tvärtom. Resultatet blir i vilket fall att jag blir utan hjälp. Bryr mig inte för "egen del" om ifall väskan är äkta el ej, men är den äkta kan jag sälja den för i alla fall några tusen.
    Tråkigt med människor som måste hacka på andra utan att veta hur de har det.
  • ElinaNikki

Om du fick den billigt, vad spelar det för roll om den är äkta eller inte då *s*

• Anonym (z)
    ElinaNikki skrev 2008-01-27 22:28:02 följande:
    Om du fick den billigt, vad spelar det för roll om den är äkta eller inte då *s*
    Läste du ens ts....??
  • Tessideluxe
    olpansfamilj skrev 2008-01-26 18:34:53 följande:
    VARFÖR INTE bara köpa sina saker på den riktiga affären??? Då slipper man oroa sig. Själv ser jag skillnaden genom att bara titta och känna på en gucci väska....
    Det är ju imponerande. Säkert inte många i Sverige som som kan det. Grattis.

Ts, jag lider verkligen med dig och jag tycker du gör helt rätt som säljer väskan. Vad ska man med grejer till när hälsan inte är som den ska. Tycker också du gör rätt i att ta reda på om den är äkta så du inte säljer den antingen för billigt, eller råkar lura på någon en falsk väska.

Hoppas du får hjälp med de andra tänderna också. Det är för jäkligt att det ska vara så dyrt med tandvård i det här landet. Nu är mina tänder bra *peppar peppar* men jag var och gjorde en undersökning i förra veckan. 650 spänn för 10 minuters arbete. Det blir en ganska bra timpeng. Och då var det ändå folktandvården
  • YayasMami

En äkta LV väska är inte gjord av plast som man ser på flera meters håll på de som är kopior. Skinnet är från början nästan vitt i handtagen men mörknar med tiden, oftast mörknar den inte jämnt. En väska i plast är antingen gulbeige eller mörkbrun, men allt för jämn i färgen. Ofta är även de med plast lite glansiga när man tar kort på de.

• chaos123

Om LV väskan är endast $ 50 dollar kan köpa, är det verkligen falskt. Priset avgörkvalitet. Den verkliga LV väskan är tillverkad i läder och varje LV har ett serienummer,kan du vara finns i falska LV serienumret på webbplatsen att hitta ut, och inte rörasamma kvalitet.
    För mer information kan du se här: www.smalltao.com/search&catId=0

Svar på tråden Hur vet man att Louis Vuitton väskan är äkta??