• Zazla

När fick du missfall?

En gång för alla. I vilken vecka är det vanligast med missfall? Jag har hört vecka 7 och vecka 9 så jag var så himla nojig båda de veckorna. Stämmer detta verkligen? När fick du missfall? I vilken vecka alltså.

• Svar på tråden När fick du missfall?
  • Lusen80

Jag har hört att vecka 10 är den som är mest "kritisk" för det är så mycket som händer då. Jag fick mitt i v 11+0.
    Hoppas att jag inte skrämde upp dig nu, det kommer säkert att gå alldels strålande för dig!!
    Grattis till magen!!

• Miss Gul

Jag fick i v. 7 (6+4) - och samma sak där: det händer tydligen väldigt mkt just den veckan...
    Lycka till med din mage och försök att inte oroa dig!
    Kram

• mon bebe

fick mf i v.5 alltså väldigt tidigt i graviditeten!

• Safari

Ett MF i v.9 och ett MA som upptäcktes i v.8.

• Maggi74

Jag fick mitt MF i v. 17+2, men det sägs att de första 12 veckorna är de "kritiska"....... I mitt fall så hade jag en infektion i kroppen som inte upptäcktes på sjukhuset, vilket resulterade i att mitt vatten gick......

Om du är gravid, så råder jag dig att INTE gå omkring att oroa dig hela tiden, det gör det bara jobbigt!!! Njut av din graviditet så mycket du bara kan........ Lycka till!

• leolina

jag fick missfall i vecka 15,fasst fostret hade varit död i några veckor innan.

• Amanda

Missfall nr 1: Ofosterlig graviditet, skrapades i v 9

Missfall nr 2: "vanligt" missfall, kroppen skötte det själv, v 10

Missfall nr 3: MA, upptäcktes v 8, skrapades i v 10

Svar på tråden När fick du missfall?