• Thinner

    Tror du homo/bi/trans människor är mer promiskuösa än heteropersoner?

    Detta är bara en omröstning för att se vad folk i allmänhet tror/tycker.
    Inte i dömmande syfte alls utav varken homo, bi, trans eller hetero människor bara ren nyfikenhet.
    Och våga nu motivera ditt svar om du ska rösta!

    ******
    Promiskuös betyder lössläppt, sexuellt utsvävande. Promiskuöst, adj. som har att göra med promiskusitet, lössläppthet. Många partners i tillfälliga förbindelser.

    ******


    Man Lär Sig Leva Med Sig Själv...
  • Svar på tråden Tror du homo/bi/trans människor är mer promiskuösa än heteropersoner?
  • Polgara

    Nej jag tror faktiskt inte det,de verkar mer "sammansvetsade/tight" än heterosexuella. Men om det är sant eller ej det lämnar jag osagt.

  • Hannah76

    Nej det tror jag inte. Självklart vissa individer, som i alla grupper. Men bilden är lite att bögar är rätt promiskuösa.

  • TrailerTrash

    Nej 


    Jag är inte blond men beter mig som det ibland
  • Fam Edbom

    dom kanske äter mer majs oxå..

    Nej såklart!!!

  • Featherboah

    Jag är bisexuell, och jag tror då inte jag är mer sexuellt utsvävande än någon annan. Dock kan jag förstå att folk kan tro så, när de enbart visar nakna män i prideparaden som juckar mot varandra (vad hände med resten av människorna där som _inte_ gör så...?)

    Men mitt svar är: Nej, det tror jag verkligen inte.

  • giftgrodan

    Kanske! Jag tänker mig att om man inte har vågat visa sin sexualitet och kanske brottats och haft problem att acceptera den får ett mer "promiskuöst" beteende när man äntligen vågar komma ut ur garderoben

  • nicoletta

    Nej.

    Om man är promiskuös eller inte handlar inte om sexuell läggning utan om hur man är som person.

Svar på tråden Tror du homo/bi/trans människor är mer promiskuösa än heteropersoner?