• Anonym

Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?

Ar det snyggt eller fult? Blir du tand eller ar det falsk marknadsforing? Blir du besviken nar hon tar av sig bhn och brosten blir mindre och slappare?

Om en tjej har en tajt urringad troja, ser du hellre lite storre klyfta och storre brost med push-up eller ganska platta brost och inte sa mycket som putar ut i trojan? Vilket ar sexigare?

(Det har resonemanget forutsatter forstas att kvinnan inte har sa stora brost, utan bh iaf.)

• Svar på tråden Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?
  • Anonym (fri)

Jag tycker det är allra vackrast när ni tjejer går utan BH.

• Berget1977

Nu vet jag ju tyvärr att det aldrig kommer att hända, men hade varit spännade att se fruns D-kupor i push-up... Hon har snygg klyfta redan i vanlig bh.

• Anonym (Theådåra)

Jag har bara puch upp å det är super super puch

• Anonym (mussepigg)

Jag är man. Och kanske är fel att svara... Men jag tycker att det är den absolut bästa bh en kvinna kan ha oavsett storlek. En stor byst blir brutalt sexig. En mindre blir vacker. Tycker inte om när många kvinnor använder bh som ser ut som 2 kassar med snören på. Nä en vit bh med bra puch är snyggt

• Anonym (ROXX1)
    Anonym (mussepigg) skrev 2020-11-07 15:15:28 följande:

Jag är man. Och kanske är fel att svara... Men jag tycker att det är den absolut bästa bh en kvinna kan ha oavsett storlek. En stor byst blir brutalt sexig. En mindre blir vacker. Tycker inte om när många kvinnor använder bh som ser ut som 2 kassar med snören på. Nä en vit bh med bra puch är snyggt

Jag håller fullständigt med. Min tjej har alltid push up, blir bra lyft samt att dem blir fasta och ser större ut.
  • Anonym (Jag)

Ja tycker att det är sexigt med sillisar och puchupp bh sillisar känns inte bra fake bröst är ju sådär mkt bättre med fina stora neutrala bröst

• Anonym (Annonyma)

Sexigt som fan med push up! Så vackert med maffiga tuttar när tjejen sitter on top och man tittar upp. 

• Anonym (L)
    spjuver skrev 2024-12-06 19:16:22 följande:

Jag gillar det verkligen även om det är lite falsk marknadsföring.

Tråden är från 2008.
  • Anonym (Annonym)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-06-08 10:24:15 följande:

Använder bara super super punsch bh

Vad får du för klyfta i en sådan?
Svar på tråden Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?