• Anonym

Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?

Ar det snyggt eller fult? Blir du tand eller ar det falsk marknadsforing? Blir du besviken nar hon tar av sig bhn och brosten blir mindre och slappare?

Om en tjej har en tajt urringad troja, ser du hellre lite storre klyfta och storre brost med push-up eller ganska platta brost och inte sa mycket som putar ut i trojan? Vilket ar sexigare?

(Det har resonemanget forutsatter forstas att kvinnan inte har sa stora brost, utan bh iaf.)

• Svar på tråden Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?
  • pajas01

fast för mig och många kompisar e de att man känner sig snyggar å sexigar med lite fyllningi bh:n.. kan va lite kul att känna sig vacker även ifall brösten inte va som innan man fick barn..

• Haj7

I slutändan tror jag inte det spelar någon roll.
    Är man bröstfixerad och följer med hem efter krogen så kan man säkert reagera på att de var klart mindre än väntat men är tjejen i dennes smak i övrigt så har jag svårt att se att de ska spela någon roll.

• Anonym

Killar e inte dumma, dom vet vad en pushup är till för. Borde inte bli fövånade av hur brösten ser ut när bh:n åker av. De är nog bara glada att bh:n åkte av =)

• REiKII

Jag tycker det är fint med push up. Min tjej har nästan alltid det och jag gillar att se när hon tar av sig behån och brösten blir mindre och hängiga, särskilt om hon rider så man ser brösten underifrån.

• Anonym (mussepigg)

Min fru har alltid haft det sen hon va liten och det är grymt bra ut. Sen vet jag inte om det har påverkat men hennes bröst är brutalt fasta och fylliga efter 3 barn och 41 år så har hon bröst som när hon va 19 år.

Jag tror att det hållt brösten på plats.

Inge jätte bröst med 80 b eller 75 c brukar det vara

• Nicke989

Helt OK, men jag gillar inte när brösten sitter för högt upp. Tänder mer när brösten sitter på sin rätta höjd.

• Anonym (Annonyma)

Nä inte för högt upp, ser bara konstigt ut. Normal höjd eller lite lägre i synnerhet då tjejers bröst ofta sitter lägre än mäns.

• Tukt

Eftersom bröst i hög grad är makt, så förstärks den påtagligt av just push-up...

• Anonym (Se men inte röra)

Jag tycker det är vackert och sexigt när kvinnan snyggar till sig och framhäver det kvinnliga som en pusch up ju gör. 
    Och som någon skrev här tidigare så vet ju alla killar vad en pusch up gör så det blir inga otrevliga överraskningar när den åker av 

• Underhill

Tycker att BH:n bör passa tuttarna den skall sitta om. Viktigaste är väl att den som bär BH:n trivs med den tänker jag.

Svar på tråden Killar se hit! Vad tycker du om Push-Up?