Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Levande ljus på dagis? OK?

nej det är inte okej! Jag skulle också reagera på det! det kan faktiskt börja brinna och tänk om dom inte får ut alla i tid! det bara för att ha levande ljus i hallen! nej det finns andra ljuskällor som är mycket säkrare!! Tycker du ska ta upp detta på nästa föräldrarmöte!!

• viseversa

men snälla klart du får vara en hönsmamma! Det gäller bju barnens säkerhet i det här fallet och det är INTE säkert att ha värmeljus obevakat i hallen!. Vems samvete hamnar det på om det börjar brinna och några barn dör!.Nej detta är ju heelt sjukt tycker jag och livsfarligt enligt min mening! personalen verkar ju vara ganska dumma i huvudet om dom inte fattar det!!

Pysseltjejen skrev 2008-01-11 18:16:27 följande:
    Hm , bra tips..jag ska säga så....då får vi se hur dom tar det."problemet" är ibland att jag känner att dom tycker jag överdriver när jag säger nåt, och orsaken till det rä att jag ahr förlorat mitt första barn, så dom tycker jag är onödig "hönsmamma".
  • viseversa

klart man ska få vara orolig! det handlar ju om ens barn! inte ens jacka eller något annat utan det är ju ens största kärlek man lämnar till andra och då vill man ju känna sig trygg och säker när man lämnar barnet också!!

• viseversa

stå på dig det är ju barn det handlar om och inte minst ditt barn! hämskt om det skulle börja brinna och dom inte kunde få ut alla och det riskerar dom bara för att få ha ljus i hallen! det är ju sjukt! Verkar vara väldigt korkade på det dagiset om du frågar mig!!

Pysseltjejen skrev 2008-01-11 20:12:46 följande:
    Hahaha...jag har verkligen rätt folk att diskutera detta med ...härligt....ja, jag är ju rädd att dom tror att jag bara kommer dit o jäklas....nämen, ni förstår nog hur jag menar..men det är nog bäst och säga nåt....nu har jag bestämt mig...tack
Svar på tråden Levande ljus på dagis? OK?