Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Varför skaffa barn???

Tina83

Vad har dte med saken att göra om han har barn eller ej?

• JAG är BÄST

bebbe made in italy

"Vi som bättre lämpar oss som föräldrar skaffar våra barn och bidrar till mänskligheten "

ÄR ni MER än för oss andra???

• JAG är BÄST

bebbe made in italy

Men helt ärligt, vad vet du om han som person?. Han kanske blir den BÄSTA pappa ett barn kan tänka sig.

Eller hur?

• JAG är BÄST

Tina, jag anser inte det är en konstig fråga. Det är faktiskt en mycket bra fråga.

Varför man skaffar barn.

bebbe mede in italy

Egoister är vi allihopa, ja. Jag håller själv på att skaffa barn, för att JAG VILL HA BARN.
    Alltså är man en egoist för att man SJÄLV VILL!!

• JAG är BÄST

Lady Sylvana

"Själv skulle jag aldrig skaffa barn för någon annans skull än min egen, tycker man är lite korkad om man gör det."

Sant. Jag skulle heller inte skaffa barn låt oss säga att min syrra ville/tyckte att jag borde skaffa barn för att hon anser att det ska vara så.

Jag skaffar ju barn för att JAG VILL. inte för att andra tycker att man ska det.

• JAG är BÄST

Tina83

Livet kan vara underbart utan barn med . Har man inte barn så är det heller inget man saknar om man valt bort barn. Eller hur?

• JAG är BÄST

bebbe made in italy

ALLA vi lever i en bitter värl . Hlea världen är knasig, eller hur?.

Men jag tycker han har en sund inställning till livet, faktiskt. Läs om hans inlägg så ser du.

• JAG är BÄST

Tina83

Men dåså . Skaffade du barn för att DU/NI ville inte för andras skull. Då är man egoist .

• JAG är BÄST

Dorian Ertymexx

Hahahah

"men jag gissar att ni inte hade Göran Persson på näthinnan när ni försökte få till barnen va)."

"ryser"

• JAG är BÄST

Alexiaa

"Känns lite fånigt om man börjar kalla folk bitter bara för de tycker olika!
    Känns som att man börjar gå till personangrepp för man är avundsjuka på andra..."

Det är lätt hänt att det blir så då argumenten avtar

• JAG är BÄST

Love4cats

"rodnar ända ner till tårna nu "

Du är den ända jag fått en komplimang av här på fl

• JAG är BÄST

"Lady Sylvana

Man älskar inte varandra mer för att man skaffar barn ihop. Man gör det ju enbart för att man själv vill ha barn, inget annat."

Kunde inte skrivit det bättre självt

eiram13

"Om jag i så fall skulle singla slant, krona för abort och klave för att behålla, och det blev klave, vore beslutet ändå egoistiskt?"

Jag skulle nog säga att det var bra VÅGAT och korkat att behålla ett barn på sånna premisser. Eller ta bort det.
    Man kan inet singla slant ang en sån viktig sak som kommer att förändra ens livssyn för all framtid.

• JAG är BÄST

Mamma Anna

"du och alla andra som i tråd efter tråd klagar på sina lata män..."

Vad har detta med denna tråd att göra

Svar på tråden Varför skaffa barn???