• FredrikaS

Alingsåsare del 7

Oj nu hände det igen! ingen ny tråd innan den andra stängdes men jag hoppas vi lyckas lika bra denna gången att få tillbaka alla!!

Vi fortsätter som vanligt, som vi gjort i 1½ år nu!
    Hoppas det tillkommer fler o fler också!

* ~ Lukaz Mikael Orion ~ *
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-06 11:37:07:
    BF tråden!
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m28494492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 10:00
    träfftråden igen då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27063955.html
    fast den går ut snart den med så får nog uppdatera igen snart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-02 15:54
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30123413.html
    den nya träfftråden som malindis så snällt gjorde!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 13:10
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m31339991.html där är nya tråden! hoppa över o fortsätt tjöta vetja!
  • Svar på tråden Alingsåsare del 7
  • amg

Imorn börjar mitt nya schema. Spännande och roligt.
    Ska jobba dag imorn annars hade jag tänkte gå till Stockslycke kyrkan,
    tydligen några gamla vänner som ska dit.

• InaJ 1973
    Citrina skrev 2008-01-27 19:52:13 följande:
    slänger ut frågan igen. e d nån som vill följa me till ängabos öppna förskola imorgon el hitta på något annat??
    näe men en annangång kanske.. Philip är på sjukhuset igen. Har han hosta, feber, andas tungt, och äter dåligt igen.. De ville att vi skulle komma in mycket pga att han har nedsatt imun. Så det inte är RS..
    F-N JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DESSA SJUKDOMAR NU::: VARFÖR VARFÖR VARFÖR?????
    Känns nu bara så hopplöst med allt nu runtomkring mig.. Skönt att ni finns här så man kan prata av sig sin frustration.. *KRAM*
    Marcus, Linus, Philip
  • Amathea
    InaJ 1973 skrev 2008-01-27 21:21:10 följande:
    näe men en annangång kanske.. Philip är på sjukhuset igen. Har han hosta, feber, andas tungt, och äter dåligt igen.. De ville att vi skulle komma in mycket pga att han har nedsatt imun. Så det inte är RS..F-N JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DESSA SJUKDOMAR NU::: VARFÖR VARFÖR VARFÖR?????Känns nu bara så hopplöst med allt nu runtomkring mig.. Skönt att ni finns här så man kan prata av sig sin frustration.. *KRAM*

Det är väl de vi är till för.... PRATA,PRATA,PRATA!

Efter allt vi varit, och är med om här, så är jag SÅ tacksam över alla mina vänner jag lärt känna över FL!
    Allt från ytliga bekanta, till djupa vänner!
    Det är verkligen de man behöver!
    Folk att prata med.
    Oavsätt om man sitter i samma sits eller ej.
    Livet tar så mycke konstiga vändningar som man bara inte orkar med stundtals!
    Det är då de är skönt att ha andra att skriva till!

Hoppas han kryar till!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Citrina

InaJ: hoppas att han blir frisk snart o att ni slipper o va sjuka så mycket.

• InaJ 1973

Det var inte RS som tur vad. MEn han har en kraftig förskyldningsastma. Så åter igen så ökas hans doser med medicinering. Han har dos som en 7 åring sa doktorn. Och det var tydligen mycket.
    Han fick syrgas över natten. Nu är han hemma och det är bara avvakta på att det ska gå över.
    Tydligen tufft mån för de som har förskyldningsastma eller krupp. Eftersom det är så fuktigt i luften hela sk vintern.

Marcus, Linus, Philip
  • fetbulan1
    InaJ 1973 skrev 2008-01-28 10:48:48 följande:
    Det var inte RS som tur vad. MEn han har en kraftig förskyldningsastma. Så åter igen så ökas hans doser med medicinering. Han har dos som en 7 åring sa doktorn. Och det var tydligen mycket. Han fick syrgas över natten. Nu är han hemma och det är bara avvakta på att det ska gå över. Tydligen tufft mån för de som har förskyldningsastma eller krupp. Eftersom det är så fuktigt i luften hela sk vintern.
    Tänker på er, fy vad tufft när han är så sjuk *Kramar om*.
    Mamma till Agnes och Tilda, födda 12/5-2006
  • Amathea
    InaJ 1973 skrev 2008-01-28 10:48:48 följande:
    Det var inte RS som tur vad. MEn han har en kraftig förskyldningsastma. Så åter igen så ökas hans doser med medicinering. Han har dos som en 7 åring sa doktorn. Och det var tydligen mycket. Han fick syrgas över natten. Nu är han hemma och det är bara avvakta på att det ska gå över. Tydligen tufft mån för de som har förskyldningsastma eller krupp. Eftersom det är så fuktigt i luften hela sk vintern.
    Hua mig!
    Tur att det inte var RS, men kraftig förkylningsastma är inte heller kul!
    Verkligen inte!
    KRYA på dej, lillgrabben!

Nån som gett era barn sån där medicin mot förstoppning?
    Mira är dunderhård i magen..... bajsar inte på flera dagar och skriker av panik när hon väl gör de.
    Kommer inte ihåg va deheter, men vet var den står på apoteket.
    Sist hon hade sån var det september 2006, så jag vet inte hur mycke jag ska ge.

Ringde bvc imorses, men väntar fortfarande på svar....

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • rullgardinsflikkan
    Amathea skrev 2008-01-28 12:31:08 följande:
    Hua mig!Tur att det inte var RS, men kraftig förkylningsastma är inte heller kul!Verkligen inte!KRYA på dej, lillgrabben!Nån som gett era barn sån där medicin mot förstoppning?Mira är dunderhård i magen..... bajsar inte på flera dagar och skriker av panik när hon väl gör de. Kommer inte ihåg va deheter, men vet var den står på apoteket.Sist hon hade sån var det september 2006, så jag vet inte hur mycke jag ska ge.Ringde bvc imorses, men väntar fortfarande på svar.... 
    microlax??
  • InaJ 1973

Tack ALLA för att ni finns här. Tokiga jag har skrivit på Alingsås träffar..

Marcus, Linus, Philip
  • amg

Vi ger ju Alva Lactulos 10ml varje dag för magen. Men de hjälper inte så bra på henne så när Andreas pratade med barnmottagningen idag tycke de att vi skulle ge Alva Resulax så nu får vi se om de hjälper.

Svar på tråden Alingsåsare del 7