• Martha

Den glada BORLÄNGE tråden för alla!!!!

Öppnar nu en helt ny tråd.. Där ALLA är välkomna.. vare sig de vill diskutera hockey, barnvagnar eller fika träffar.. Eller vad nu ni har på hjärtat.. :)

Hoppas ALLA vill vara med här.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 22:51
    Är du ny här?? Ta dej då en titt här så får du veta lite mer om oss som hänger i tråden.. :) Gör gärna en lika dan om dej själv!!! www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28840137.html

• Svar på tråden Den glada BORLÄNGE tråden för alla!!!!
  • onka

Kikar in en sväng medans jag kan!
    Det förbenade nätverkskortet bara krånglar så jag måste ropa på min personliga serviceman varje gång jag ska ut på nätet. Tyvärr är han oftast inte hemma när jag har tid att sitta vid datorn och inte vill jag lära mig att fixa det själv heller!
    Men nu har han tydligen tröttnat på mitt tjat så i morgon ska han inhandla ett nytt när csn pengarn kommer. Flört

I onsdags var vi på op me Alicia så nu ser hon "normal" ut i munnen igen, ingen stor blåsa som sticker upp. Det gick jättebra, vi var hemma redan till lunch. Alicia var dock lite sur när vi skulle åka hem att hon inte fick behålla den fina vita klänningen Glad

Smarties - jag fixade håret på atelje Liva, men jag har inte långt så det var ingen uppsättning. Totalt betalade vi ca 1500 (har jag för mig, allt är lite suddigt före 15.30 den dagen) för sminkning och hårfixning på både mig och Natalie.

Viföralltid - kolla på nätet vad samma ringar kostar innan ni köper. Vi sparade ca 3000 på att köpa våra så.

• viföralltid
    onka skrev 2008-02-24 20:07:20 följande:
    Kikar in en sväng medans jag kan!Det förbenade nätverkskortet bara krånglar så jag måste ropa på min personliga serviceman varje gång jag ska ut på nätet. Tyvärr är han oftast inte hemma när jag har tid att sitta vid datorn och inte vill jag lära mig att fixa det själv heller! Men nu har han tydligen tröttnat på mitt tjat så i morgon ska han inhandla ett nytt när csn pengarn kommer. I onsdags var vi på op me Alicia så nu ser hon "normal" ut i munnen igen, ingen stor blåsa som sticker upp. Det gick jättebra, vi var hemma redan till lunch. Alicia var dock lite sur när vi skulle åka hem att hon inte fick behålla den fina vita klänningen Smarties - jag fixade håret på atelje Liva, men jag har inte långt så det var ingen uppsättning. Totalt betalade vi ca 1500 (har jag för mig, allt är lite suddigt före 15.30 den dagen) för sminkning och hårfixning på både mig och Natalie.Viföralltid - kolla på nätet vad samma ringar kostar innan ni köper. Vi sparade ca 3000 på att köpa våra så.
    jodå vi har tittat men vi sparar inte så himla mkt på att köpa över nätet o ja vet inte om det är säkert att köpa så heller.

någon som vet om killar oxå ska ha 2 ringar när dom gifter sig.
    för min sambo vill ha 2 ringar o inte 1
  • anne h
    viföralltid skrev 2008-02-24 20:11:55 följande:
    jodå vi har tittat men vi sparar inte så himla mkt på att köpa över nätet o ja vet inte om det är säkert att köpa så heller.någon som vet om killar oxå ska ha 2 ringar när dom gifter sig.för min sambo vill ha 2 ringar o inte 1
    det är upp till killen om han vill ha 1 eller 2. jag känner flera män som har 2.
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • viföralltid
    anne h skrev 2008-02-24 20:18:01 följande:
    det är upp till killen om han vill ha 1 eller 2. jag känner flera män som har 2.
    jo det är ju sant men ja har hört att det är bara tjejen som ska ha två o killen bara 1
  • onka
    viföralltid skrev 2008-02-24 20:11:55 följande:
    jodå vi har tittat men vi sparar inte så himla mkt på att köpa över nätet o ja vet inte om det är säkert att köpa så heller.någon som vet om killar oxå ska ha 2 ringar när dom gifter sig.för min sambo vill ha 2 ringar o inte 1
    Det vanligaste är att killen bara har en ring. Men det är ju upp till var och en hur man vill ha det!
  • anne h
    viföralltid skrev 2008-02-24 20:20:41 följande:
    jo det är ju sant men ja har hört att det är bara tjejen som ska ha två o killen bara 1
    Nej, det finns inga "ska" vad gäller antal ringar.
    Ibland vill även mannen ha en ring vid vigsel, även fast han redan har en förlovningsring. Detta tycker jag är helt ok, varför skulle bara kvinnan få en till ring?.. Dessutom är det snyggt med två breda ringar å en karl... -o så syns det ännu bättre han är ringmärkt.. hehe
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Mamma Heather

Gomorron

Vill INTE gå till tandläkaren. Men måste. *ugh*

Vi hörs senare...

• Igloo79
    AmericanWoman skrev 2008-02-25 07:06:20 följande:
    Gomorron Vill INTE gå till tandläkaren. Men måste. *ugh*Vi hörs senare...
    Lycka till. Det går bra.
  • smarties

Godmorgon godmorgon.
    Hu vad jag har sovit dåligt inatt. Man vaknar som ett gammalt troll ungefär.
    Usch.
    Inte bättre blir det av att man måste iväg o handla OCH iväg till doktorn idag.
    Bleh.

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den glada BORLÄNGE tråden för alla!!!!