• Malmöflicka

    Är Babybjörn babysitter värd pengarna?

    Jag letar efter en stilren babysitter och ofta är de billiga fula och de dyra snygga. Jag gillar Babybjörns babysitter som finns i svart eller rött, men 800 kr är i dyraste laget tycker jag.

    Tycker ni att den är värd pengarna? Förslag på alternativ mottaget tacksamt!

  • Svar på tråden Är Babybjörn babysitter värd pengarna?
  • Empan81

    Kolla blocket o liknande. Vi köpte våran där för 200 helt svart o knappt använd! Även affärer för begagnade leksaker/tillbehör är ett tips. Kompisen köpte en helt oanvänd i "klassisk stil" (stålbåge)för 40:- !!

  • jule

    nej!
    om du vill ha en baby björn leta på blocket å se om du hittar en begagnad...

  • drea

    Ett alternativ kan ju vara att du köper en sån där ful sak på Blocket för en spottstyver, tar bort tyget och använder det som mall för att sy ett nytt, i snyggt tyg!

  • TeeTee

    Jag tycker att den är värt pengarna!


    Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
  • finnnen84

    vi köpte en sån billig variant först och den tyckte vi var urdålig, (vet nu inte vilken du tänker på men...) köpte sen en babybjörn och jag tycker den är värd pengarna!

  • lillevelina

    Till vårt första barn hade vi en annan, men efter ha provat en babybjörn så ska vi skaffa en sån till nr 2 som är på väg! ska kolla efter en beg. på blocket.

  • Idasmamma1985

    Vi gar köpt en baby björn och är jätte nöjda:)

  • LitenBlomma

    800? Jag klämde lite på en idag och för den skulle de ha 1199kr. Hade jag hittat en för 800 skulle jag nog köpt den direkt


    Son -02 & bebis i magen 7:e mars -08
Svar på tråden Är Babybjörn babysitter värd pengarna?