• straw2008

Vågar inte bli gravid

Jag är nog räddast i världen för förlossning, kommer aldrig klara av det.

Jag hr gjort 4 aborter pga att jag inte fått snitt i tid och inte vågat fortlöpa med graviditeten, TRAGISKT!

Hur som helst så har jag börjat gå hos en ÖL under 2007 o berättat att jag vill bli gravid och att jag inte vågade bli det utan att bli lovad snitt innan jag ens blivit gravid.

Hon tog mig på fullaste allvar o garanterade snitt redan första gången jag var där (efter att jag ingående samtidigt som jag skakade berättade om min rädsla)jag blev sen gravid efter 2 v o känner mig nu otroligt säker på att jag kn lite på henne.

Hon har lovat snitt under narkos om jag så måste men det hoppas jag att jag vågar strunta i.

JAg tar alla på allvar som är rädda, tycker ingen ska behöva plåga sig igenom något sånt fruktansvärt, sån smäta skulle ALDRIG tillåtas i något annat sammanhang o det är omänskligt.

• straw2008
    Svar på #26
    Joo klart att de reagerade, men vad skulle de göra ? De fanns ingen chans at lova mig snitt i så tidigt skede så då var det abort som gällde för mig.

Min kropp skulle kanske klara en förlossning men inte mitt "medverna jag" jag skulle kunna föda normalt om man fick göra det nder narkos men det tror jag inte går.

Som sagt även om kroppen klarar det så kankse inte hjärnan gör det.
Svar på tråden Vågar inte bli gravid