Har tagit Efedrin. Är det en drog?
Självklart ska jag aldrig mer prova dem! Jag fick hjärtklappning av dem och ändå tog jag bara en om dagen. Rekommenderad dos var nog tre eller fyra... Det tyder ju på att det inte är nyttigt.
Självklart ska jag aldrig mer prova dem! Jag fick hjärtklappning av dem och ändå tog jag bara en om dagen. Rekommenderad dos var nog tre eller fyra... Det tyder ju på att det inte är nyttigt.
Anonym (Ärlighet) skrev 2008-01-07 18:29:16 följande:
Ja, jag har anlitat en advokat, men inte diskuterat just detta än. Finns så mycket andra frågor också... Jag är ju inte orolig att på något vis mista vårdnaden, utan vill i stället få ensam vårdnad.
Anonym (Överdrivet) skrev 2008-01-11 10:45:40 följande:
Anonym (Överdrivet) skrev 2008-01-11 12:49:14 följande:
Anonym (FD festare) skrev 2008-01-12 20:13:35 följande:
Jag tror att jag med säkerhet kan säga att jag inte begått ett narkotikabrott, men frågan är om jag har begått ett dopingbrott?
Någon som har någon källa eller information om det? Är det bara dom som tävlar som inte får äta efedrin? För de får ju inte ens ta hostmedicin eller nässpray med efedrin i, men jag hoppas ju att det inte gäller alla...
Blev visst något konstigt vid citatet, men ni förstår nog var jag började att skriva...
Anonym (frågvis) skrev 2008-02-01 10:25:04 följande: