Har tagit Efedrin. Är det en drog?
Jag förstår att du är rädd att förlora ditt barn i en vårdnadstvist! Har jag förstått rätt då? Det behöver du absolut inte vara, är din man missbrukare så finns det förmodligen dokumenterat någonstans. Du är verkligen ärlig må jag då säga, o det räcker med det. O du är ingen dålig mamma, sluta med det genast. Om vi skulle ta pulsen på alla oss mammor, så nog har vi nog med lik i garderoben, 5 djävla piller för att gå ner i vikt o för flera år sedan, inte spelar det någon roll. Du följer inte något mönster av att vara en missbrukare. Jag hör ju att du ångrat dig förtvivlat, så sluta slå på dig själv nu, det räcker. Din man är förmodligen bra på att hota o ljuga när det handlar om att få sin vilja igenom, men han kommer att bli genomskådad. Tingsrättsdomare har mer än erfarenhet, så försök att lugna ner dig o koncentrera dig på att vara mamma istället. Glöm inte bort att leva i nuet. Snälla du!! Var snäll mot dig själv nu, o ta inte ut några sorger i förskott.
Lycka till!
Lätt för mig att säga, men jag tror verkligen inte du har något att oroa dig för.