• hailey

Har tagit Efedrin. Är det en drog?

Hej, skrev ett langt inlagg men blev utloggad. Nu vill jag bara forst skriva ett och saga att det det lugnt, ditt barns pappa verkar bara vilja att du ska ma daligt.

• hailey

Jag haller helt med jan h, jag har tagit det nagra ganger for att jag ville ga ner i vikt men jag tyckte det var sa otackt sa jag slutade. Angaende dej sa maste jag saga att jag tror att du ingenting har att oroa dig for. Jag forstar varfor du ar anonym da vissa attackerar dig redan har men allvarligt, nar ditt barns pappa drar upp det har i ratten sa tala bara sanning. Manga vet inte ens idag att det ar olagligt utan tror bara att det ar ett bantningsmedel. Vad jag forstar sa har du inte tagit dom pa ett par ar sa det kanske inte ens var olagligt da men det verkar som om ditt barns pappa antagligen vill forsoka hota dig. Var arlig sa kommer han att forlora, lycka till!

• hailey

Igen, var arlig, det kommer dom att respektera, jag vet inte hur det funkar men har du ingen advokat? Uppenbarligen har du fatt tabletterna utomlands eller av en kompis eftersom dom inte saljs i Sverige, sa du visste att dom inte fick saljas har (eller du antog att det var sa nytt sa det inte kommit ut pa marknaden an.). Men dom kommer ju med nya preparat hela tiden och kommer det nagot nytt och man far en chans att "fuska" lite nar det galler vikten, da tror jag att manga av oss skulle vilja gora det. Jag gjorde det men jag kande ju att efedrin inte var for mig sa jag slutade. Har ditt barns pappa drogproblem och forsoker svartmala dig, sa sag det och sen tror jag att du ska vara helt arlig med varfor du tog dina (vad du trodde var) "lagliga" bantningspiller.

Svar på tråden Har tagit Efedrin. Är det en drog?