Kristna se hit del 11
Hej!
God fortsättning allihopa!
Även jag ber för allas behov o. Gud vet våra böneämnen.
Ha det så bra!
Hej!
God fortsättning allihopa!
Även jag ber för allas behov o. Gud vet våra böneämnen.
Ha det så bra!
Kikar in för kikandets skull, o. ber för allas böneämnen utsagda el. ej, Gud vet.
Kram på er!
Lilloppan: Tack för att du delade med dig, det värmde verkligen i vintermörkret.
Hoppas annars att alla har det så bra som möjligt nu när alla helgerna är över, Gud välsigne er o. kram!
Gud välsigne er allihop, o. välkommen till de som är nya här.
Ju fler desto roligare!
Kram!
Hej!
Jessica cs: Precis som du gillar jag de Frizonskivor som min stora flicka har, lånar dem ofta! Lovsångsskivan från i somras är jättebra.
Skulle kunna tänka mig att skaffa fler sådana, finns det kanske på länken du gav? Hinner tyvärr inte sätta mig med det nu, barnen skall få kvällsmat o. sova strax (den lilla iaf).
Återkommer senare, ha det så bra så länge!
Hej!
Jessica cs: Tack så mycket för hjälpen, skall pröva med dina förslag.
Börjar bli lite sent att göra det nu men kske imorgon.
Kram o. Glöm inte bort att ni är värdefulla allihop!
Hej!
Lilloppan: Skall be lite extra för dig eftersom jag vet hur ledsen man blir o. hur jobbigt det är när det inte blir något när man vill. Varit med om det själv så jag vet av egen erfarenhet.
Naturligtvis ber jag en skvätt för allas allmänna behov o. övr. böneämnen också.
Kram o. God bless!
Hej!
American Woman: Tack för att du påminde mig om det där med besvarade böner, det är ju ngt man inte kan tacka förmycket för!
Kram o. förmodligen återkommer jag senare....
Hej!
Blev otroligt imponerad av målningarna denna unga flicka gjort.
"Fuskar" ju lite själv med sådant men kan nu lugnt säga att jag saknar talang när man jämför.
Hoppas att ni alla har det bra, ber också för er!
Hej!
Tanja s: Ber för ditt angelägna böneämne! Ja, jag säger som Jessica cs, det skär verkligen i en när man ser sitt barn sövas.
Hoppas o. ber att allt skall gå bra för er, skriv gärna senare när du orkar/hinner.
Ber fö. för alla här inne, skadar ju ingen:0).
Kram!