Ni som fött barn utomlands!
Jag ska precis föda i Kanada och har samma plan, att säga så lite som möjligt, men nervös är jag som bara den. Man får nog bara hålla tummarna. Lycka till
Jag ska precis föda i Kanada och har samma plan, att säga så lite som möjligt, men nervös är jag som bara den. Man får nog bara hålla tummarna. Lycka till
Känns verkligen som om det är dags för fölrsäkringskassan att vakna upp och anpassa sig till globaliseringen och människors sätt att leva idag. Jag har pendlat mycket över hela världen de senaste 7 åren. Har bott ett drygr år i USA, ett år i Australien, 6 mån i Sydafrika och nu snart ett år (i omgångar) i Kanada, men Sverige är mitt hem. Det är där jag har mina saker och min familj och det är dit jag alltid kommer tillbaka. FK har svårt att förstå en sådan livsstil och har (felaktigt) skrivit ut mig en gång redan och oj vad jag fick kämpa för att bli inskriven igen. Trots att jag var tillbaka i Sverige. I ca ett halvår "tillhörde" jag ingenstanns! Mer anala människor får man leta efter (de som jag fick prata med i alla fall)
Kanske blev lite OT, förlåt men jag behövde nog skriva av mig.