EGV Riga, kan man lita på att man vekligen får göra ÄD i mars som de lovar?
Till mig mailade de bara vad de svenska preparaten heter. Och sedan sa jag till min gynekolog att jag behöver de för att nu var det dags att åka till AVA snart. Javisst! sa min gynekolog och jag hade medicinen på samma dag. Han skickade även över nya provsvar via fax, och det var de svaren de gick efter i medicinering (tror jag) Jag tror det beror lite på vilken relation man har till sin gynekolog. Och vem sitter och trycker i sig hormoner bara för skojs skull.......? Min läkare visste att vi väntade donatorsbesked, och har hjälpt mig som en räddande ängel hela vägen.
Och JA det händer att de glömmer bort inbokade besök. Vid första besöket var de lite irriterade för att VI kom utan att ha bokat tid, och vi satt där 1.5 timme och väntade. Dock hade de tagit fram ansökan från oss utan att de snappat upp efternamnen (så jag vet inte jag, tror det var en ursäkt för att de var fruktansvärt försenade, men en vanlig ursäkt hade varit bättre än sneda ögat) Vi hade kvar emailet med den bestämda tiden som vi visade upp innan vi gick på deras dator. Kändes skönt!