challe 1 skrev 2007-12-18 15:47:40 följande:
hur lång tid tog den prosessen? jag är rädd att jag inte ska hinna få nån hjälp av dom, just nu känns kejsarsnitt som enda allternativet men det är väl antagligen på tok försent. dumma mig att tro att jag ska klara detta själv, hade jag inte ignorerat tankarna och tänkt att ju närmare jag kommer ju lugnare blir jag. dumma mig. åh herregud kom preis på att det är ju julafton på MÅNDAG. jag kommer inte hinna träffa dom i år ju!!!
jag fick komam direkt efter ul för allt skulel smältit in. sen fick ja komma dit så ofta jag ville. ingen kan tvinga dig o föda normalt! men jag hade väldigt stor otur med min förlossning. dom gick äntligen med på snitt o då va hon på väg ut så blev aldrig något. men det käns sköönt att ha ett snifflöfte om jag inte klarar av det. men såg du va i ve 33 så ring i mon o skynda på dom o säg att du ha panik. snitt bokas inte in fören runt ve 36 ändå ( oftast) o sen snittas man oftast runt ve 38. så länge dom ha tid kan du få träffa dom i år. jag ha bm tider i mellan dgr så öppet har dom