• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Bevabus

Det gör ju även så att danserna i sig kanske uppfattas som lite väl sexigare än vad dom borde uppfattas som..jag är själv dansare och tycker det är väldigt synd. För dans handlar inte om sex, det handlar om känslan. Sen så kan känslan vara alltifrån sorg, till lycka, till passion..

• Bevabus

Men jag måste ju säga att jag asgarvade när Hellenius dök upp i rutan framför Tony och Karl-Petter med de där banden runt överkroppen...och den där minen är ju oslagbar asså xD hahahha

• Mjuk

Hahah....den va klockren...

Bevabus skrev 2008-02-16 00:57:12 följande:
    Men jag måste ju säga att jag asgarvade när Hellenius dök upp i rutan framför Tony och Karl-Petter med de där banden runt överkroppen...och den där minen är ju oslagbar asså xD hahahha
  • Squeezetoy

Jag tycker det var lite tråkigt att Cissi och Rickars åkte ut. Och oj så ledsen hon blev Hon är ju faktiskt superduktig. Hon är inte alls gammal och får ständigt beröm för att hon gör så bra koreografier och vilken bra pedagog hon måste vara också. Iofs så har hon ju haft tur att få dansa med talangfulla personer, men ändå. Nej, K-P borde nog ha åkt egentligen, eller Matte, han gör sig mycket bättre i Bygglov.

Jag stör mig inte alls på Linda. Jag tycker hon verkar supergo och öppen. Hellre känslorna på utsidan än insidan. Hon har faktiskt inte haft ett lätt liv heller och det har alldeles säkert spelat roll för hur hon är idag.

• michiara

jag tycker det var bra att cecilia och richard åkte ut, avskyr cecilia. men jag trodde dom skulle vara kvar ett bra tag till, var övertygad att det var matte som skulle åka.. nu får vi njuta av honom en vecka till..för även om han inte kan dansa så ser han ju grymt bra ut mina favoriter är dock daniel och linda och tina och hennes toksnygga dansare som jag aldrig lär mig namnet på

Treo och Otrivin..livselixir
  • Kaxmaja
    tröllkäringa skrev 2008-02-15 23:12:56 följande:
    Varför det`?? Då får de väl texta alla skåningar med då o alla dalmaser o alla andra med annan dialekt än stockholmska
    Gärna för mig Jag fattade ingenting av vad KP sa i intervjun.
  • Freida

Jag gillar Mi och jag gillar Linda... jag hade inget direkt emot Cissi och ville ha kvar Dilba... so SHOOT me;)

• Kaxmaja

Såg rubriken på aftonbladet att Rickard och Cissi var besvikna på deras låt. Hmmm jag tror allvarligt de hade åkt ut till någon annan låt oxå.

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-16 10:02:21 följande:
    Såg rubriken på aftonbladet att Rickard och Cissi var besvikna på deras låt. Hmmm jag tror allvarligt de hade åkt ut till någon annan låt oxå.
    Men stackars henne då, det är en tävling :-O

Dom var ju faktiskt näst sist kvar förra gången, så jag tycker nog ändå att dom borde varit lite förberedda på att det kunde vara deras tur. Bara föra tt Cissi vann förra året med Martin är ju inte det samam sak som att hon skulle vinna i år oxå, tror hon hade lite höga tankar om sig själv. Tycker att alla som är kvar nu är duktiga och de som kanske är mindre duktiga har utvecklats massor sen starten.
    När det gäller låt så är det väl alltid fel låt, det är väl det som är grejen med tävlingen att dom inte får bestämma låt själv men det kan ju inte passa alla varje gång, det i sig är ju oxå en utmaning.
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-16 11:03:15 följande:
    Men stackars henne då, det är en tävling :-ODom var ju faktiskt näst sist kvar förra gången, så jag tycker nog ändå att dom borde varit lite förberedda på att det kunde vara deras tur. Bara föra tt Cissi vann förra året med Martin är ju inte det samam sak som att hon skulle vinna i år oxå, tror hon hade lite höga tankar om sig själv. Tycker att alla som är kvar nu är duktiga och de som kanske är mindre duktiga har utvecklats massor sen starten. När det gäller låt så är det väl alltid fel låt, det är väl det som är grejen med tävlingen att dom inte får bestämma låt själv men det kan ju inte passa alla varje gång, det i sig är ju oxå en utmaning.
    AMEN
Svar på tråden Let`s dance 2008