Phu!!! Nu har vi kommit hem från falun!
SHIT, BLEV PORTAD FRÅN FAMILJELIV IMORSE!!!!
Skickade samma meddelande till tre gästböcker (kopierade och klistrade in) och fick ett meddelande att jag var misstänkt för spridning av spam och var portad ett antal timmar från FL!
Kände mig lite kriminell trots att jag bara skickat meddeladen om vart man bäst fikade med två barn i falun, ha ha!
Var jättetrevligt att gå på stan om än lite jobbigt, blev dock inte så mkt handlat som jag hade hoppats på men det kändes ändå som en liten mini semester att komma iväg till en annan stad. Var och fikade hos en tjej kompis och hon följde med ner på stan så var vi och tittade på bebis kläder (hon väntar sin första i april) och fikade.
M fick relativt mycket städat och fixat hos sin pappa så vi har bara det sista kvar nu när vi kommer upp på juldagen, sen ska vi försöka tvinga honom att ha hemtjänst. Han har haft en stroke för 7 år sedan och är skröplig, vi har assisterat mycket tidigare men kommer inte orka/hinna/ha råd att åka upp två ggr i månaden nu med två barn.
Sture:hm, Tindra har dagmamma på torsdag... hon har dagmamma imorgon oxå egentligen men jag får nog ringa och säga att hon blir hemma, kom hem så sent och hon har varit i gasen hela dagen. Markus busade upp henne hemma hos sina kompisar som vi hälsade på så hon råkade trilla ur deras soffa, ner på bordet och i golvet med huvudet före
Gick bra men bula och gråt till följd, stackaren!!!
Båt: Fy, så länge! Jag skulle inte klara mig! Har ju ingen naturlig barnvakt (mormor,morfar,farmor,farfar,syskon osv) så det har ju inte blivit att jag varit ifrån tindra mer än de få timmar jag var på förlossningen med siri.
Nu ska jag amma, duscha och knyta mig!