Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?

Såhär tror jag: Den dag Victoria blir gravid så tar de alla tester som är möjliga, och skulle nåt avvika från det normala som blir det abort ögona böj.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976
    palmblad skrev 2007-12-16 15:26:56 följande:
    Eftersom kungliga graviditeter läcks ut så fort grav. är ett faktum, vet alla om det och hur blir det om hovet plötsligt förkunnar att en abort ska ske? Victoria har inte så många år på sig att få barn heller. Eller ljuger man och kallar det missfall?
    Fast det gör det ju inte - det spekuleras, och sen bekräftas det efter de "klassiska" 3 månaderna. Och ja, jag tror att de skulle kalla det "missfall" om det skulle behövas.
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976
    palmblad skrev 2007-12-16 19:34:25 följande:
    Brukar va tidigare än 3 mån.
    Jasså? Nu har det ju inte kläckts kungliga barn i Sverige på 30 år snart, men nog väntade Mary i Danmark tex 3 mån innan det var officiellt?

Skitsamma, jag tror de städar undan "defekta" barn fortare än kvickt.
Svar på tråden Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?