Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?

Jag tycker det inte skulle vara nagon skillnad pa om barnet deras blev handikappat, har down syndrom el annat. Inte heller skulle jag bry mig om dom adopterade ett fargat barn, da blir det det barnet som en dag tar over tronen, just for att det e deras barn!

Om en som ar handikappad skulle klara av att fora tronen vet jag inte, men den personen skulle sakert fa en massa hjalp precis som Vickan far nu med sin roll o kommande roll.

Svar fraga det har.

• Hjartesjalen

For det forsta sa har jag inte sagt att detta skulle vara enkelt! Laste du inte raden langst ner som jag skrev "svar fraga detta"

For det forsta sa ar det som att saga att en adopterad inte skulle ha lika mycket varde tycker jag! Inte samma ratt som vi andra! Det tycker jag ar fel!

O vems sak ar det o bestamma ang om dom fick ett handikappat barn?? Det ar inte var sak utan kungahusets med samtliga inblandade. Vi lever ju faktisk inte pa 1600-talet!

Pa tal om blodsbad, jovisst, jag forstar meningen i det hela, men om vi nu ska bojkotta kungafamiljen bara for att dom skulle adoptera, nej, det tror jag inte pa. O att adoption inte skulle bli aktuellt har jag ingen aning om, det ar ju deras liv o sa insatt i det ar ju ingen. Nu var det ju en fraga "om" det skulle ske si el sa, o vi vet ju inte.

• Hjartesjalen

Kungen el drottningen var ju en stark o rik persom manga ganger som "folket" rostade fram forr i tiden, o sedan blev det dennes barn som blev foljeslagare.

• Hjartesjalen

Forstar vad du menar Jennie med ie. Det ar trist, men forstarligt hur tankandet kring det gar.

Ming:Vagar saga nej?? Dom har regler att ratta sig efter som alla vi andra manniskor, o varfor skulle dom inte vaga saga ett nej till dom?? Vad skulle handa?

Varfor skulle Viktoria kunna kidnappa ett barn? Utan att bli straffad for det?

Bajskalle: Sadant namn sadant inlagg.

• Hjartesjalen

& varfor spara ut?? Tror inte svenska folket skulle stodja en kung som begar ett kraftigt brott, sa jo, jag tror han skulle forsvinna fran tronen kvickt! Oavsett vad lagen dar sager.

• Hjartesjalen

Ojoj, jo detta kan paga i evigheter. Ma sa gott allihopa, drar mig ur nu. God-Jul & Gott Nytt Ar till er allihopa!

Svar på tråden Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?