Inlägg från: listo |Visa alla inlägg
  • listo

Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?

Henrik31 skrev 2007-12-13 13:03:10 följande:
    Armvecket. Om du kollar nedanför armvecket vid underarmen och har en linje där så har du vallonblod i dig. Det är en gammal skröna eller så.
    Antingen skröna eller så är inte min pappa min pappa...
    Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom
  • listo
    Henrik31 skrev 2007-12-13 13:06:41 följande:
    Det kan vara på din mors sida.
    Nej, jag vet att min pappa kommer från en vallonsläkt, det är släktforskat på det.
    Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom
  • listo
    Henrik31 skrev 2007-12-13 13:09:04 följande:
    o du har inget streck?Nog dags o börja leta efter adoptionspapper hemma hos dina päron
    Ja, det är det jag menar *S* Ska nog ringa farsan va...
  • listo
    Murloc skrev 2007-12-13 13:15:46 följande:
    TyskmammaDe ska ju representera landet, och jag tror att många andra länder inte skulle uppskatta att ha med en cp-skadad att göra, så jag misstänker starkt att det går bort. Jag skrev inte ett dugg om spasmer eller liknande, var såg du det?
    Det finns ju olika sorters CP-skador och andra funktionshinder. Det beror nog helt på vilken typ av funktionshinder det skulle handla om.
    Som någon innan skrev så lider ju kronprinsessan av dyslexi, det gör väl förresten kungen också om jag inte minns fel? Det är ju inte alls särskilt länge sedan som dyslektiker sågs som intellektuellt handikappade, men det funkar ju alldeles utmärkt trots dyslexi.
Svar på tråden Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?